خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: انگار استقلال در زمین بی طرف بازی می کند!/ برای قضاوت مورایس و ساپینتو زود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۱۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است برگزاری بازی آبی پوشان بدون تماشاگر، مشابه بازی در زمین بی طرف و ضایع شدن حق میزبانی این تیم است.

علیرضا اکبرپور در گفتگو ایلنا، پیرامون بازی استقلال و سپاهان در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال فصل گذشته قهرمان شد و سپاهان هم جز مدعیان لیگ برتر است. شاکله اصلی استقلال حفظ شده است و سپاهان هم با وجود خروجی هایی که داشت بازیکنان خوبی جذب کرد تا جز مدعیان قهرمانی محسوب شود.

وی افزود: هر دو تیم با تغییر سرمربی همراه بودند و با وجود رزومه کاری که دارند تا در زمین فوتبال عملکرد آنها را نبینیم نمی شود گفت موفق هستند یا خیر؟ چرا که شرایط فوتبال اروپا و مربیگری در ایران متفاوت است.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: تا دیروز که قرار بود هواداران در ورزشگاه حاضر باشند. حالا چه اتفاقی افتاده که بازی بدون تماشاگر شده نمی دانم اما حضور آنها بازیها را جذابتر می کند. ضمن اینکه بازی در زمین بدون هوادار مشابه رقابت در زمین بی طرف است. حق استقلال ضایع شد.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت حردانی و جدایی وریا غفوری آیا استقلال با مشکل در پست مدافع راست مواجه است، تصریح کرد: کوین یامگا و رضا میرزایی می توانند در این پست به میدان بروند و حتما ساپینتو صلاحدیدی داشته که در مدافع راست تخصصی جذب نکرده یا شاید شرایط برای جذب بازیکن مناسب و جدید در این پست فراهم نبوده است. به هر حال کادرفنی پاسخگوی نتایج است و یارگیری با صلاحدید آنها انجام می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا آبی پوشان مهاجمان زیادی جذب کردند، گفت: بله تعداد مهاجمان زیادی جذب شده اما ما هنوز سیستم و ساختار تاکتیکی ساپینتو را در بازی رسمی ندیدیم. بنابراین باید منتظر چند بازی ابتدایی بمانیم. شاید بعضی مهاجمان در کناره ها بکار گیری شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز