خبرگزاری کار ایران

با هر شخصی دوست داریم استقلال پیشرفت کند

اکبرپور: زمان ثابت می کند انتخاب ساپینتو انتخاب خوبی بوده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۹۶

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم در نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کرده است

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم در نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کرده است و همچنین برای کسب نتایج دلخواه از هفته‌های ابتدایی باید به کادرفنی و بازیکنان جدید اعتماد کرد تا به روند رو به رشدی برسند.

تحلیل شما از حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال چیست؟

درباره ساپینتو نباید اظهارنظر عجولانه و شتابزده داشت. فکر می‌کنم زمان در خصوص او و بررسی عملکردش خیلی تاثیرگذار است و با گذشت زمان می‌توان گفت ریکاردو موفق خواهد شد یا خیر. امیدوارم البته زمان ثابت کند انتخاب ساپینتو انتخاب خوبی بوده زیرا ما استقلالی ها هدف‌مان مشاهده موفقیت تیم محبوب‌مان است. با هر شخصی دوست داریم استقلال پیشرفت کند و به موفقیت برسد. تا امروز که پالس‌های مثبت زیادی دریافت کرده‌ایم و امیدوارم با شروع لیگ آن پالس‌های مثبت تبدیل به نتایج خوب شود.

چه توصیه ای برای طرفداران دارید؟

قطعا هواداران باید صبور باشند و طبیعی است که یک کادر جدید با تفکرات جدید نیاز به زمان داشته باشند تا آن تفکرات پی‌ریزی شود. تغییر نیمکت و حضور بازیکنان جدید برای موفقیت قطعا به فاکتور زمان نیازمند است اما امیدوارم آن زمانی که مد نظر همه است کوتاه باشد و هواداران در انتها به آن خواسته قلبی‌شان که تکرار قهرمانی است هم برسند.

به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد وارد است؟

استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشتر از اینکه دنبال بازیکنان بزرگ برود، هوشمندانه عمل کرده و فکر می‌کنم باهوش عمل کردیم و امیدوارم این مساله در طول فصل هم ثابت شود.

فصل پیش رو را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم استقلال در هفته‌های ابتدایی شروع خوبی داشته باشد که با امتیازگیری توام شود. فصل گذشته هم شروع خوبی را شاهد بودیم که با امتیازگیری همراه بود و در نهایت ماحصلش قهرمانی شد. با توجه به زمان باقی‌مانده تا آغاز لیگ برتر فکر می‌کنم استقلال می‌تواند خود را آماده کند و از همان ابتدا بدرخشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز