خبرگزاری کار ایران

کدام تیم‌ها بیشترین درآمد را از فروش بازیکن داشته‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۳۸۰

منچسترسیتی تا به اینجای فصل تابستان بیشترین درآمد را از فروش بازیکن در فوتبال جهان به دست آورده است.

به گزارش ایلنا، تیم پپ گواردیولا 186.6 میلیون یورو از خروج بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس درآمد کسب کرده است.

قهرمان فعلی لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2022 بیشترین درآمد را در جدول رده بندی دارد و هفت بازیکن را برای دریافت مبلغی بزرگی جدا کرده است.

در مجموع، 10 بازیکن منچسترسیتی را با قراردادی دائمی ترک کرده اند، سه بازیکن به صورت رایگان از منچسترسیتی جدا شده اند، در حالی که سه بازیکن دیگر به صورت قرضی شروع به انتقال کرده اند.

گاوین بازونو، الکساندر زینچنکو، پدرو پوررو، کو ایتاکورا و آریجانت موریک در تابستان امسال توسط منچسترسیتی به فروش رسیدند.

رتبه دوم در لیست درآمد تابستانی، آژاکس است که بار دیگر تیم خود را جدا کرده است. لیساندرو مارتینز، سباستین هالر، رایان گراونبرچ، نیکلاس تاگلیافیکو و نصیر مزروئی همگی به همراه اریک تن هاگ، سرمربی تیم را ترک کرده اند. این فروش‌ها روی هم در تابستان امسال تقریباً 120.7 میلیون یورو برای آژاکس درآمد داشته است.

لیدز یونایتد که رافینیا و کالوین فیلیپس را فروخته است، در رتبه سوم لیست قرار دارد، اگرچه آن‌ها تمام درآمد خود را در تابستان امسال از طریق چندین ورود دوباره سرمایه گذاری کردند.

بنفیکا به لطف فروش داروین نونز به لیورپول در رده چهارم این لیست قرار دارد، در حالی که یوونتوس پس از فروش ماتیاس دی لیخت به بایرن مونیخ و مریح دمیرال به آتالانتا در رده پنجم قرار دارد. یوونتوس همچنین با فسخ قرارداد آرون رمزی و اجازه دادن به بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، داگلاس کاستا، جورجیو کیه لینی و فدریکو برنادسکی، صورتحساب دستمزد خود را با نقل و انتقالات آزاد پرداخت کرده است.

موناکو به دلیل فروش اورلین شوآمنی به رئال مادرید در رتبه بعدی قرار دارد و سویا نیز در رده بعدی قرار دارد که دو مدافع میانی خود ژول کونده و دیگو کارلوس را فروخته است.

پورتو، لیورپول و بایرن مونیخ 10 باشگاهی که بیشترین درآمد را از فروش تابستان امسال داشته‌اند را تکمیل می‌کنند.

کدام تیم‌ها بیشترین درآمد را از فروش بازیکن در تابستان امسال داشته‌اند؟

1. منچسترسیتی - 186.6 میلیون یورو

2. آژاکس - 120.7 میلیون یورو

3. لیدزیونایتد - 116.1 میلیون یورو

4. بنفیکا - 113.4 میلیون یورو

5. یوونتوس - 106.1 میلیون یورو

6. موناکو - 102.2 میلیون یورو

7. سویا - 94.1 میلیون یورو

8. پورتو - 91.5 میلیون یورو

9. لیورپول - 86.9 میلیون یورو

10. بایرن مونیخ - 85.5 میلیون یورو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز