خبرگزاری کار ایران

۹ جولای

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: توافق مدافع یوونتوس با بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۴۲

آخرین شایعات و اخبار پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ 9 جولای را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، آخرین گمانه‌زنی‌ها، اخبار، شایعات و نقل و قول‌ها پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه‌ مشاهده می‌کنید: 

* رسمی: سمیر هندانوویچ، دروازه بان تیم اینتر قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

* رکورد: اخبار انتقال رناتو سانچز به میلان درست نیست و هافبک 24 ساله و پرتغالی لیل در روزهای آینده بازیکن پاریسن ژرمن خواهد شد.

* گازتا: باشگاه وستهام به دنبال جذب جاستین کلایورت وینگر هلندی رم که به صورت قرضی در نیس بازی می‌کرد، می‌باشد.

* دی لورنتیس، رئیس ناپولی: من کولیبالی را به هیچ باشگاه ایتالیایی نمی‌فروشم.

* فابریزیو رومانو: سران پاری سن ژرمن و ساسولو دیروز در میلان مذاکره ای بر سر انتقال جیانلوکا اسکاماکا داشته اند، هنوز توافقی حاصل نشده است، سران PSG پیشنهاد 35 میلیون یورویی ارائه می‌دهند در صورتی که سران ساسولو برای این بازیکن 50 میلیون یورو می‌خواهند.

* رومانو: بایرن‌ مونیخ و ماتیاس دلیخت بر سر قراردادی تا سال 2027 به توافق رسیدند. یوونتوس برای جانشینی او کولیبالی را زیر نظر دارد.

 * متئو مورتو: عثمان دمبله هرگز به اندازه الان به ماندن در بارسا نزدیک نبوده است.

 


هشتم جولای

 

* فابریزیو رومانو: "بارسلونا و دمبله به توافق برای تمدید قرارداد نزدیک هستند، تنها جزئیات باقی مانده است. اکنون تصمیم گیری در اختیار باشگاه است".

* * رومانو: آ اس رم در نظر دارد برای جذب ویلفرد زاها اقدام کند. هنوز پیشنهاد رسمی وجود ندارد اما او واقعاً توسط هیئت مدیره باشگاه و ژوزه مورینیو قدردانی می شود. فعلا‌ هیچ بحثی با کریستال پالاس باز نشده است و هنوز در مراحل اولیه است. این بازیکن در داخل باشگاه مورد بحث قرارگرفته است.

* دی مارتزیو: لاتزیو اکنون قصد دارد آلسیو رومانیولی را با انتقال آزاد به خدمت بگیرد، نظر توافق وجود دارد. رومانیولی تا ژوئن 2027 با لاتزیو قرارداد می بندد. رومانیولی پیشنهاد فولام را رد کرد و نیکولو کاساله و ماریو گیلا به عنوان خرید های جدید لاتزیو معرفی خواهند شد.

* جانلوکا دی مارتزیو: چلسی برای جذب ناتان آکه مذاکراتی جدی با منچسترسیتی داشته است.

* رسمی: باشگاه منچستر سیتی از خولین آلوارز رونمایی کرد. این مهاجم آرژانتینی پیراهن شماره 19 سیتی را به تن خواهد کرد.

* رسمی: میلان جونیور مسیاس بازیکن برزیلی را با قراردادی دائمی از کروتونه به خدمت گرفت. مدت قرارداد دو سال است و ارزش معامله: 4.5 میلیون یورو خواهد بود.

 لا گازتا: دیبالا بعد از آخرین تماس با اینتر بله را گفت (5 میلیون دستمزد + 1 میلیون پاداش در صورت شرکت در 50 درصد مسابقات فصل آینده) و اینتر با سرعت تمام به سمت برمر می رود.

* رسمی: برونو فرناندز از فصل جدید شماره 8 منچستریونایتد را به تن خواهد کرد.

* اسکای: توافق بین لیل و میلان برای انتقال رناتو سانچز به سن سیرو انجام شد و تنها توافق با خود بازیکن باقی مانده است.

 


هفتم جولای

* فابریزیو رومانو: تاتنهام قصد دارد کلمنت لنگله را از بارسلونا به خدمت بگیرد. قرارداد قرضی، اعتبار تا ژوئن 2023(یکسال). لنگله هفته پیش با تاتنهام به توافق کامل  رسیده بود. باشگاه‌ها هنوز برای جزئیات نهایی در تماس هستند. هیچ گزینه ای برای بند خرید وجود ندارد.

* لاپورتا: ما پیشنهادی را برای جذب لواندوفسکی به بایرن ارائه دادیم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم، امیدوارم پاسخ آنها مثبت باشد. می‌خواهم از لواندوفسکی در جمع عمومی به خاطر کاری که برای پیوستن به ما انجام می دهد تشکر کنم.

* فابریزیو رومانو: چلسی امروز برای تکمیل قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی در تماس مستقیم خواهد بود. تقریباً در حدود 45 میلیون پوند(53 میلیون یورو) تضمین شده به علاوه افزودنی‌ها(مثل گابریل ژسوس به آرسنال) توافق شد. شرایط شخصی کاملاً موافقت شده است. توخل قبلاً مذاکرات مستقیمی با استرلینگ داشت. استرلینگ بالاترین حقوق‌ را در چلسی خواهد داشت.

* رسمی: جو گومز تا سال 2027 با لیورپول تمدید کرد.

* اسپورت: باشگاه چلسی درحال آماده‌سازی برای ارسال پیشنهاد 15 میلیون پوندی برای جذب کریستیانو رونالدو است. 

* رومانو: اریک تن هاگ در تلاش است تا نظر فرانکی دی یونگ را تغییر دهد، زیرا این بازیکن عاشق بارسلونا است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

* موراتا می خواهد در اتلتیکو مادرید بماند. با وجود علاقه برخی باشگاه ها، او معتقد است بهترین چیز برای آینده اش ماندن در این فصل در متروپولیتانو است. اتلتیکومادرید به پیشنهاداتی که از 30/35 میلیون یورو شروع می شود گوش خواهد داد.

* اسکای اسپورت: در حال حاضر، به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی از دوشنبه هفته آینده (12 جولای) تمرینات پیش فصل را با بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد.

* سان اسپورت: آرسنال در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی به ارزش 30 میلیون پوند به لسترسیتی برای یوری تیلمانز است.

* مت لو: با توافق با شرایط شخصی، رحیم استرلینگ با 300 هزار پوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد.

* گل: حرکت منچستریونایتد برای جذب آنتونی بر سر ارزش گذاری آژاکس متوقف شده است. منچستریونایتد تلاش کرد تا یک توافق 60 میلیون یورویی را پیش ببرد اما باشگاه هلندی نزدیک به 80 میلیون یورو می خواهد. ایجنت آنتونی در تلاش است تا آژاکس را متقاعد کند تا خواسته های خود را کاهش دهد زیرا این بازیکن مشتاق ترک آژاکس است.

* جسی لینگارد به آمریکا سفر خواهد کرد تا در مورد پیشنهادات MLS صحبت کند.

* گازتا: چلسی به زودی پیشنهاد 80 تا 90 میلیون یورویی برای دی لیخت ارائه خواهد کرد. یوونتوس می خواهد در این هفته آینده این بازیکن را تعیین کند.

* آرتورو ویدال ستاره شیلیایی اینتر و بازیکن سابق بارسلونا یوونتوس بایرن برای عقد قرار داد با باشگاه فلامینگو وارد برزیل شد.

* نیکولو اسکیرا: یوونتوس به کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی پیشنهاد قراردادی تا سال 2025 با دستمزد 7 میلیون یورویی ارائه داده است.

 


ششم جولای

 

* رسمی: فلیکس آفنا جیان قرارداد خود را با رم تا سال 2026 تمدید کرد.

* رسمی: تایلر آدامز هافبک آمریکایی لایپزیگ با 20 میلیون پوند تا سال 2027 به لیدز یونایتد پیوست.

* رومانو: رحیم استرلینگ هفته‌ها پیش پس از صحبت مستقیم با توخل، چلسی را به عنوان مقصد آینده پذیرفت و شرایط شخصی کاملاً مورد توافق قرار گرفت، او جزو پردرآمدترین بازیکنان خواهد بود. چلسی و سیتی، قرار است با مبلغ نهایی حدود 45 میلیون پوند به توافق برسند و سپس معامله تکمیل خواهد شد.

* رومانو: کالین داگبا قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا ژوئن 2025 تمدید کرد و تا ژوئن 2023 به صورت قرضی به استراسبورگ پیوست.

* رسمی: اکسل ویتسل با قراردادی آزاد و یک ساله به اتلتیکومادرید پیوست.

* رسمی: سپاستین هالر از آژاکس به دورتموند پیوست. قرارداد 4 ساله به ارزش 35 میلیون یورو.

* رسمی: لوکاس فابیانسکی قرارداد خود را با وستهام تا سال 2023 تمدید کرد.

* رومانو: میلان در حال کار بر روی معاملات زیادی است. مذاکرات با چلسی برای حکیم زیاش ادامه دارد، این بازیکن می خواهد تابستان امسال به میلان بپیوندد. روسونری همچنین با بروژ برای دیکتلاره پس از باز کردن اولین پیشنهاد با مبلغ 20 میلیون یورو صحبت می‌کند. لیدز بیش از 30 میلیون یورو به اضافه پاداش ها ارائه می دهد.

* رومانو: انتقال لوئیس سینیسترا به لیدز انجام‌شد. مدارک در دست بررسی است و سپس انتقال اعلام رسمی خواهد شد. فاینورد 25 میلیون یورو با پاداش ها دریافت خواهد کرد، در حالی که سینیسترا قبلاً با شرایط شخصی موافقت کرده است. هزینه کل‌ انتقال 20 میلیون پوند است.

* رومانو: هیچ چیز در ذهن رابرت لواندوفسکی تغییر نکرده است. او هنوز در مورد بارسلونا به عنوان باشگاه بعدی متقاعد شده است پس از شرایط شخصی که ماه ها پیش بر سر قراردادی سه ساله به توافق رسیدند و تاکنون هیچ مذاکره ای با هیچ باشگاه دیگری انجام نشده است. بارسلونا به زودی دوباره با بایرن تماس خواهد گرفت.

* رسمی: ائول بلانووا به صورت قرضی به ارزش 3 میلیون یورو (بند خرید 7 میلیون یورویی) از کالیاری به اینتر پیوست.

* دی‌مارتزیو: ماتیاس دلیخت مدافع 22 ساله و هلندی یوونتوس اولویت اصلی توماس توخل برای تقویت خط دفاعی چلسی می‌باشد.

* فابریزیو رومانو: فرنکی می خواهد در بارسلونا بماند، اما با شرایط فعلی دستمزد، نمی خواهد آن را کاهش دهد.

* گاتزتا: باشگاه آاِس رم به جذب گونزالو گوئدس مهاجم 25 ساله و پرتغالی والنسیا علاقه‌مند است و به زودی پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن وی به خفاش‌ها ارسال خواهد کرد.

* مارکا: آینده سزار آزپیلیکوئتا در این هفته مشخص خواهد شد زیرا قرار است تاد بولی به لندن سفر کند تا به مسائل درون باشگاه رسیدگی کند. اگر تصمیم گرفته شود که سزار آزپیلیکوئتا نمیتواند در تابستان امسال چلسی را ترک کند، او به تمدید قرارداد خود فکر می کند.

* فابریزیو رومانو: انتظار می رود باشگاه بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی پیشنهاد جدیدی به بایرن مونیخ ارائه کند.

 


پنجم جولای

 

* رومانو: استیون برگوین روز چهارشنبه تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و سپس به عنوان بازیکن جدید آژاکس قرارداد امضا می‌کند. مبلغ 30 میلیون یورویی که قرار است به تاتنهام پرداخت شود، این قیمت مورد نظر پاراتیچی بوده است. بیانیه رسمی این هفته اعلام می شود.

* رسمی؛ تایرل مالاسیا مدافع فاینورد با قراردادی چهار ساله به منچستریونایتد پیوست. مبلغ این انتقال 15+2 میلیون یورو اعلام شده است.

* مائوریسیو پوچتینو از هدایت پاری سن ژرمن برکنار شد و کریستوفر گالیته به عنوان جانشین او معرفی شد.

* مارکا: آندری لونین پس از میلیتائو بازیکن بعدی خواهد بود که قرارداد خود را تمدید می کند.

* یوونتوس برای فروش دی لیخت 80 میلیون یورو می خواهد و سران بایرن به دنبال جذب این مدافع هستند که پول این انتقال با فروش لوا فراهم خواهد شد.

* دیوید اورنستین: رونالدو در دومین روز از تمرینات منچستریونایتد باز هم به دلایل خانوادگی حاضر نشد. هیچ اطلاعاتی از بازگشت او به تمرینات موجود نیست.

* عثمان دمبله و بارسلونا در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد تا ژوئن 2024 هستند. لاپورتا، رئیس بارسا: " هنوز هیچ تغییر یا به‌روزرسانی در مورد وضعیت عثمان وجود ندارد. همه طرف‌ها مطمئن هستند اما هنوز توافق کاملی وجود ندارد.

* انتقال کلمنت لنگله به تاتنهام فقط زمان بر است. قرارداد قرضی بین بارسلونا و تاتنهام در حال نهایی شدن است و روی جزئیات کار می شود. لنگله هفته گذشته از نظر شرایط شخصی با اسپرز موافقت کرد، موضوع مانده آخرین مراحل بین باشگاه‌ها است.

* انتقال لوکا یوویچ به فیورنتینا: عقد قرارداد انجام شد. توافق کامل بر سر قرارداد دائمی پس از مذاکرات طولانی برای انتقال قرضی یوویچ تا ژوئن 2024 با یک گزینه برای دو سال دیگر انجام شد. رئال مادرید حدود 50 درصد بند فروش خواهد داشت.

* رسمی: نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق اسپرز و ولوز، به عنوان سرمربی جدید الاتحاد تا ژوئن 2024 قرارداد امضا کرد.

* رسمی: فابیو کوالیارلا قرارداد خود را یکسال دیگر با سمپدوریا تمدید کرد.

 


چهارم جولای

 

* رومانو: تایرل مالاسیا بخش دوم تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید منچستریونایتد امضا کرد. منچستریونایتد در حال آماده سازی قراردادهای کریستین اریکسن پس از چراغ سبز قرارداد سه ساله اوست.

* رومانو: انتظار می‌رود آرتورو ویدال این هفته با قراردادی‌ یک سال و نیمه به فلامنگو پیوست. او در تابستان امسال اینتر و فوتبال اروپا را ترک می‌کند و به منگائو می‌پیوندد. معامله از روز شنبه برقرار است و اکنون نزدیک به تکمیل است.

* رسمی: کریستنسن مدافع سابق چلسی  با قراردادی آزاد و 5 ساله به بارسلونا پیوست.

* رومانو: تماس های امروز صبح بین منچستریونایتد و برنتفورد انجام‌ شد. قرارداد کریستین اریکسن تا ژوئن 2025 است و ما در انتظار امضا و تست پزشکی هستیم. اریکسن این هفته قراردادی سه ساله با منچستریونایتد امضا خواهد کرد که از قبل برنامه ریزی انجام تست پزشکی انجام شده است. اریکسن قبلاً مستقیماً با اریک تن هاگ، عامل کلیدی معامله، صحبت کرده است.

* فرانک کسیه با قراردادی 4 ساله و بند فسخ 500 میلیون یورویی به تیم بارسلونا پیوست.

* کالوین فیلیپس با 42 میلیون پوند به اضافه پاداش های متغیر از لیدزیونایتد به منچسترسیتی پیوست. قرارداد تا سال 2028 اعتبار خواهد داشت.

* نیکو اشکیرا: پاری سن ژرمن آماده افزایش پیشنهادی در حدود 65 میلیون یورو برای بستن قرارداد با میلان اشکرینیار از اینتر است. این مدافع میانی قبلاً توافقات شخصی با پاریس برای قرارداد تا سال 2027 با حقوق 7.5 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش به توافق رسیده است.

* گابریل ژسوس، مهاجم فصل گذشته منچسترسیتی با قراردادی 5 ساله به ارزش 52 میلیون یورو به تیم آرسنال پیوست.

* رومانو: هیچ مشکلی در مورد معامله گابریل ژسوس وجود ندارد. زمان اعلام رسمی خیلی زود خواهد رسید، اسناد بین آرسنال و منچسترسیتی امضا شده است. قرارداد با آرسنال تا ژوئن 2027 معتبر خواهد بود.

* رومانو: آث میلان و چلسی دوباره برای حکیم زیاش مستقیما در تماس خواهند بود. مذاکرات دو هفته پیش آغاز شد و هنوز برای توافق بر سر فرمول نهایی ادامه دارد. توخل مشکلی برای رها کردن زیاش ندارد در حالی که بازیکن خوشحال می شود تابستان امسال به میلان بپیوندد. کار در حال انجام است.

* رومانو: بدانید که آرسنال برای جذب سرژ گنابری تلاش نمی‌کند. او در لیست توپچی‌ها نیست، همانطور که اوضاع الان پیش می‌رود. آرسنال اکنون روی اهداف مختلف متمرکز شده است. گنابری پیشنهاد قرارداد جدید بایرن را هنوز در دسترس دارد. هنوز تصمیمی از طرف بازیکن گرفته نشده است.

* رومانو: پاری سن ژرمن مذاکرات جدیدی را برای میلان اشکرینیار در هفته آینده برنامه ریزی کرده است. مذاکرات برای جیانلوکا اسکاماکا اکنون به برچسب قیمت ساسولو بستگی دارد. پاریس همچنین آماده است تا کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید هفته آینده معرفی کند و ژائو ساکرامنتو به عنوان بخشی از کادرفنی باشد.

* رومانو درباره وضعیت دی  یونگ: منچستریونایتد هزینه ثابت 65 میلیون یورویی موافقت کرد اما همچنان در مورد ساختار 20 میلیون یورویی افزوده‌ها بحث می‌کنند. شرایط شخصی هنوز مورد بحث قرار نگرفته است. اولویت فرنکی همیشه ماندن در بارسا بوده است. کاهش حقوق گزینه‌ای ناخوشایند برای دی‌یونگ است.

* قرارداد مالاسیا تایید شد. همه اسناد بین منچستریونایتد و فاینورد با مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو اضافه شده است. بخش اول تست پزشکی روز یکشنبه و بخش پایانی روز دوشنبه به پایان رسید. موافقت قرارداد تا 2026 با گزینه تمدید برای فصل بعدی انجام شد. بیانیه رسمی به زودی منتشر خواهد شد.

 


سوم جولای

* منچستریونایتد قبلاً سند هایی را با فاینورد برای قرارداد تایرل مالاسیا امضا کرده است. منچستر منتظر است تا بازیکن امروز بعدازظهر به انگلیس پرواز کند و بخش اول تست های پزشکی را انجام دهد. قسمت دوم تست های پزشکی صبح دوشنبه برنامه ریزی شده است و سپس قرارداد رسمی خواهد شد.

* اتلتیک: جود بلینگهام در این تابستان دورتموند را ترک نخواهد کرد. با توجه به جدایی هالند، دورتموند نمی‌خواهد یکی دیگر از ستاره های خودش را در همین پنجره از دست بدهد.

* رومانو: بایرن گفته است برای جذب رونالدو اقدام نخواهد کرد ولی اگر لواندوفسکی جدا شود همه چیز تغییر خواهد کرد.

* اتلتیک: رئال مادرید گزینه ای برای بازگشت کریستیانو رونالدو نیست. دوران او در رئال مادرید به پایان رسیده است و فلورنتینو پرز مدت‌هاست که از بازگشتش خودداری کرده است.

* رومانو: قرارداد جدید دمبله تا سال 2024 بسته شده. اکنون هر دو طرف نسبت  به دستیاب توافق برای تمدید قرارداد دمبله خوش بین هستند. مذاکرات در حال پیشرفته، ژاوی برای حفظ عثمان فشار می آورد اما تاکنون توافق 100 درصدی حاصل نشده است.

* اسکای: آنخل دی‌ماریا و پل پوگبا هفته بعد در تورین خواهند بود تا قراردادشان با یوونتوس را به امضا برسانند.

* رسمی: مائورو ایکاردی مهاجم 29 ساله و آرژانتینی پاری سن ژرمن با عقد قراردادی به مونزا پیوست.

* دی مارتزیو: اسکار مینگزا مدافع 23 ساله و اسپانیایی بارسلونا مورد توجه مونزا قرار گرفته است. این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره با بارسلونا برای امضای قرارداد با مینگزا است.

* رسمی: استفانو سنسی به صورت قرضی و 1 ساله از اینتر به مونزا پیوست.

* متئو مورتو: کریستیانو درخواست جدایی از منچستریونایتد را داده است. بایرن مونیخ، چلسی و ناپولی مشتریان اصلی کریستیانو هستند. منچستریونایتد در حال حاضر قصد فروش کریستیانو را ندارد.

* مارکا: هواداران باشگاه رئال مادرید از فلورنتینو پرز مدیر این باشگاه خواسته‌اند تا مذاکرات خود را با کریستیانو رونالدو انجام دهد و بار دیگر او را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز