خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و انتقالات پرسپولیس: بمب نقل و انتقالاتی در آستانه انفجار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۶۹۴

پرسپولیس یک خرید پر سرو صدای احتمالی طی روزهای آینده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس تا اینجای کار فعال ترین تیم نقل و انتقالات بوده و تا این لحظه چهار خرید قطعی داشته و مشغول مذاکره با سایر نفرات است. با اخبار و شایعات نزدیک به واقعیت پیرامون سرخپوشان پایتخت همراه ما باشید

 

* آقای گل استقلال در آستانه پرسپولیسی شدن

کوین یامگا می‌تواند بمب نقل و انتقالات تابستانی باشد. او که از وضعیتش در استقلال بعد از رفتن مجیدی راضی نیست پیشنهاد خوبی از پرسپولیس دارد و اگر بندی در قراردادش باشد که بتواند با آبی پوشان قطع همکاری کند به پرسپولیس خواهد رفت.

 

* کاپیتان یک فصل دیگر هم در جمع سرخپوشان

سیدجلال حسینی این روزها یکی از ابهامات فهرست فصل آینده پرسپولیس است. اگرچه صحبت از بازنشستگی او مطرح بود ولی ظاهراً او برای حضور در پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیده است و فعلاً با سرخپوشان خداحافظی نخواهد کرد.

 

* سروش رفیعی فردا در باشگاه پرسپولیس

هافبک فصل گذشته سپاهان خرید بعدی سرخپوشان خواهد بود و فردا به دفتر باشگاه می‌رود تا مذاکرات نهایی و احتمالاً امضای قراردادش را انجام دهد و یکی دیگر از نفرات فهرست یحیی گل محمدی هم جذب خواهد شد.

 

* گولسیانی هم سرخپوش می‌شود

مدافع میانی گرجستانی تیم سپاهان هم جدا شده دیگر این تیم است که به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. او با پرسپولیس به توافق کامل رسیده است و پیش قرارداد او آماده شده تا توسط این بازیکن به امضا برسد. گولسیانی قراردادی مطابق با قراردا فصل گذشته خودش در سپاهان می‌بندد.

 

* پرسپولیس همچنان منتظر سجاد

سجاد شهباززاده نصف لیگ را به نوعی سرکار گذاشته است و مذاکراتی با چند تیم بالای جدول داشته و هنوز مشخص نیست با کدام تیم به توافق برسد. او که مذاکراتی با استقلال و گل گهر هم داشته و قرار است تا فردا به پرسپولیس جواب دهد.

 

* سرلک امروز امضا می‌کند

میلاد سرلک، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که هنوز قراردادش با با این باشگاه تمدید نکرده بود امروز برای امضای قرارداد و تمدید با سرخپوشان به دفتر باشگاه خواهد رفت و احتمالاً ماندنی خواهد شد.

 

* وضعیت حمید مطهری امروز مشخص می‌شود

ابهاماتی در ادامه همکاری پرسپولیس با حمید مطهری وجود دارد که امروز تکلیف او مشخص خواهد شد و باید دید در نهایت وی در کنار یحیی گل محمدی فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا نه.

 

* آلین در آستانه نهایی شدن

دینکا آلین، مربی گلرهای تراکتور که با پرسپولیس به توافق کامل رسیده در حال پیگیری کارهای جدایی خود از تراکتور است و احتمالاً امروز با استفاده از بندی در قراردادش جدا خواهد شد تا قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضاب برساند.

 

* گوهری ماندنی شد

با توجه به جدایی حامد لک از پرسپولیس، باشگاه قصد دارد در کنار بیرانوند همچنان از حضور احمد گوهری استفاده کند و به همین دلیل با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و امروز قراردادش تمدید خواهد شد.

 

* پاکدل یا عبدی، یک نفر می‌ماند

با توجه به تغییراتی که یحیی گل محمدی در جمع نفرات خط حمله خودش قرار است اعمال کند، فصل آینده از بین حامد پاکدل و مهدی عبدی یک بازیکن جدا و یک نفر ماندنی خواهد شد و باید دید قرعه به نام کدام یک خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز