خبرگزاری کار ایران

یکشنبه ۲۲ خرداد؛

ده شایعه روز نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ از چرخش 180 درجه‌ای شهباززاده تا استارت استقلال در پنجره تابستانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۷۸۲

مهاجم سپاهان که مد نظر پرسپولیس قرار داشت، با دریافت یک پیشنهاد دیگر در قبول پیشنهاد این تیم مردد شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز به شکل رسمی باز نشده و زمان آنهم حتی از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام نشده است ولی باشگاه‌ها در فاصله تعطیلی میان دو فصل فعالیت خود را در نقل و انتقالات پیگیری می‌‌کنند و چند جابجایی هم تا کنون انجام شده است. با اخبار و شایعات نزدیک به واقعیت در فوتبال ایران همراه ما باشید:

 

1 در انتظار رونمایی از اولین خرید استقلال باشگاه استقلال هنوز جابجایی در پنجره تابستانی نداشته و نه بازیکنی به صورت رسمی و قطعی جدایی‌اش از این تیم اعلام شده و نه بازیکنی را به این شکل جذب کرده‌اند. اگرچه عضو هیات مدیره باشگاه از جذب قطعی 4 بازیکن خبر می‌دهد ولی هواداران استقلال هنوز در انتظار رونمایی از اولین شکار تابستانی باشگاه هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سعید صادقی، ستاره گل گهر اولین خرید جدید این تیم خواهد بود و به زودی از وی رونمایی می‌شود. هرچند پرسپولیس و سپاهان هم مشتری این بازیکن هستن و هر لحظه ممکن است پیشنهاد چرب تری از راه برسد و او را به اصطلاح هایجک کند ولی تا این لحظه صادقی فاصله چندانی تا استقلالی شدن ندارد.

 

2 مهاجم سپاهان پرسپولیسی‌ها را سرکار گذاشت؟ سجاد شهباززاده که چند روزی است در انتظار خبر توافق نهایی او با پرسپولیس هستیم ظاهراً در پذیرفتن پیشنهاد این تیم مردد شده است. ماجرا از آن قرار است که استقلال هم پس از منتفی شدن حضور کاوه رضایی برای تقویت خط حمله خودش سراغ شهباززاده رفته است و به نظر می‌رسد خود سجاد هم که بازیکن کم حاشیه‌ای است ترجیح می‌دهد به واسطه پیشینه استقلالی بودنش به جمع یاغی‌های فوتبال اضافه نشود و به تیم سابقش برگردد. از او با عنوان قاسمی نژاد دوم یاد می‌شود که پیش از این در مسیر رفتن به باشگاه پرسپولیس چرخشی 180 درجه داشت و استقلالی شد.

 

3 مقصد گلر جدا شده پرسپولیس؟ حامد لک که فصل قبل عملکرد پر فراز و نشیبی در پرسپولیس داشت و نتوانست رضایت کادرفنی را با عملکردش جلب کند، با آمدن بیرانوند عملاً دیگر جایی در این تیم نداشت و روز گذشته هم به باشگاه رفت و بی سرو صدا از این تیم جدا شد. مقصد لک در فصل آینده یکی از علامت سوالات نقل و انتقالات است. تیم‌های مطرحی مثل استقلال و سپاهان و گل گهر و فولاد و تراکتور که گلر دارند و نیازی به جذب لک ندارند. شنیده‌ها حکایت از علاقه مس رفسنجان به جذب لک دارد. با پیوستن لک به مس، احتمالاً فایز الرشیدی عمانی جدا خواهد شد و لک با داود نوشی صوفیانی در رفسنجان به رقابت خواهد پرداخت.

 

4 سپاهان هم از پرسپولیس ستاره جذب می‌کند؟ سپاهان اصفهان بعد از پایان فصل و قطع همکاری با نویدکیا عملکرد منفعلی تا اینجا در نقل و انتقالات داشته و هر روز خبر از خروج یک ستاره این تیم شنیده می‌شود. تا کنون اسماعیلی فر جدا شده قطعی است و صحبت از جدایی نفراتی مثل نورافکن، گولسیانی، ریگی، شهباززاده، رفیعی و حتی رضا میرزایی شنیده می‌شود. با این حال سپاهانی‌ها احتمالاً به زودی از اولین خرید خود رونمایی خواهند کرد و نزدیک‌ترین گزینه به آنها رامین رضاییان است. سپاهان با جدایی دانیال در سمت راست خط دفاعی خود نیاز به جذب بازیکن دارد و رامین رضاییان هم مورد توجه این باشگاه قرار دارد و احتمال دارد اولین خرید تابستانی سپاهان، رامین از پرسپولیس باشد.

 

5 سربازهای استقلال در آستانه بازگشت باشگاه استقلال که فعالیت نقل و انتقالاتی خودش را به شکل غیر رسمی استارت زده و مشغول مذاکره با برخی از بازیکنان است. دو بازیکنی که آبی‌ها پیگیر اضافه شدن به فهرست‌شان هستند محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هستند. کارهای مرادمند که پیش از این اعلام شده بود فراهم شده است و حالا ظاهراً سیاوش یزدانی هم فاصله چندانی با حل و فصل شدن کارهای ادامه تحصیلش ندارد و به احتمال زیاد برای فصل بعد به جمع آبی‌ها باز خواهد گشت.

 

6 دو گزینه سپاهان برای جانشینی شهباززاده سپاهانی‌ها که از تمدید قرارداد با سجاد شهباززاده نا امید شده‌اند، به دنبال جذب یک مهاجم برای فصل آینده هستند تا زوج شهریار مغانلو در خط حمله باشد و دو گزینه مد نظر دارند. گادوین منشا، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و همچنین پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال تراکتور دو گزینه سپاهان برای خط حمله هستند که احتمالاً یکی از آنها جذب خواهد شد. هرچند گفته می‌شود منشا قصد ندارد در تیم دیگری به جز مس در ایران بازی کند.

 

7 بن بست تراکتور با ساغلام؟ باشگاه تراکتور که در نظر داشت برای فصل جدید با ارطغرول ساغلام ادامه فعالیت دهد، به دلیل عدم توافق مالی با این سرمربی ترک تبار تا کنون نتوانسته با وی تمدید قرارداد کند و مذاکرات تا این لحظه به سمت و سوی توافق پیش نرفته است و به نظر می‌رسد طرفین به بن بست رسیده‌اند و باید انتظار معرفی سرمربی دیگری را روی نیمکت سرخپوشان تبریزی داشته باشیم.

 

8 گولسیانی و نورافکن هم پرسپولیسی شدند؟ ظاهراً پرسپولیس دست بردار خرید از سپاهان نمی‌شود و بعد از اینکه دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفته و در آستانه توافق با سروش رفیعی است، دو بازیکن دیگر هم از این تیم می‌خواهد. امید نورافکن و گئورگی گولسیانی دو بازیکن دیگر فهرست گل محمدی هستند که از سپاهان مد نظر دارد. شنیده می‌شود مذاکرات با مدیر برنامه‌های گولسیانی به خوبی پیش رفته و امید نورافکن هم با توجه به اینکه سعید آقایی از این تیم جدا شده به نظر می‌رسد قطعی باشد.

 

9 مرتضی منصوری تراکتوری می‌شود باشگاه تراکتور که در پست دفاع راست نیاز به تقویت دارد و بازیکنانی که در این سمت میدان برای این تیم به میدان رفتند نتوانستند نیازهای سرخپوشان را برآورده کنند، به دنبال مدافع فصل گذشته نساجی رفته است. مرتضی منصوری مورد توجه تراکتوری ها قرار گرفته است و شاید یکی از خریدهای فصل جدید سرخپوشان تبریزی باشد.

 

10 حضور پاتوسی در گل گهر منتفی شد گل گهر سیرجان به دنبال جذب آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی فولاد خوزستان بود ولی ظاهراً طرفین برای این انتقال به توافق مالی نرسیدند و جذب او از سوی سیرجانی‌ها منتفی شده است. پاتوسی چند پیشنهاد خوب لیگ برتری دیگر هم دارد که مشغول بررسی آنهاست و البته فولاد هم به طور جدی به دنبال تمدید قرارداد با اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز