خبرگزاری کار ایران

سرپرست هوادار: صنعت نفت دو اتوبوس VIP‌ داشت اما یکی را به ما نداد/ گفته بودند به تیم ما اتوبوس ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۰۰

سرپرست تیم فوتبال هوادار تهران توضیحاتی را در خصوص حواشی بازی لغو شده مقابل صنعت نفت آبادان ارائه کرد.

علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، در مورد لغو دیدار مقابل صنعت نفت و در شهر مسجدسلیمان که باشگاه آبادانی اعلام کرد تیم هوادار به دلیل نبود اتوبوس VIP دراین بازی حاضر نشده، اظهار داشت:‌ در ابتدا به خاطر این غم بزرگ به مردم شهر آبادان تسلیت می‌گویم و ان‌شاالله شاهد این باشیم که آبادان هر روز آباد و آبادتر می‌شود.

هتل اهواز را هم خودمان رزرو کردیم

وی افزود: این‌ها حرف‌هایی است که رد و بدل شده اما واقعیت‌ها را باید گفت. بازی ما یکبار در روز هشتم لغو شد. بلیت هواپیما و هتلی که رزرو کرده بودیم کاملا سوخت و از نظر مالی کاملاً ضرر کردیم. تاریخ بعدی را دوازدهم اعلام کردند اما 24 ساعت قبل از بازی از سازمان لیگ تماس گرفتند و گفتند بازی شما از آبادان به مسجدسلیمان منتقل شده، در حالیکه حریف ما بازی قبلی خودش را به فاصله هشت روز انجام داده بود ما با سه روز استراحت مجبور شدیم انتقال مسابقه از آبادان به مسجدسلیمان را قبول کنیم. از طرفی قبل از اینکه از تهران حرکت کنیم سازمان لیگ به ما اعلام کرد حداقل امکانات که شامل دو دستگاه اتوبوس VIP،‌ رزرو هتل در شهر اهواز و بلیت برگشت فراهم می‌شود. حدود ساعت 2 صبح به آبادان رسیدیم، 9 صبح جلسه پیش از بازی برگزار شد. مسئولان تیم صنعت نفت در مورد هتل اعلام کردند برایمان مقدور نیست در اهواز برایتان هتل رزرو کنیم.

سرپرست هوادار گفت: بعد از 2 ساعت بحث قرار شد ما کوتاه بیاییم و هتل را خودمان بگیریم چون آن‌ها می‌گفتند فقط در مسجدسلیمان امکان رزرو هتل وجود دارد.  مهمان‌سرای این شهر هم امکانات خیلی جالبی ندارد. آن‌ها اعلام کردند حتما دو دستگاه اتوبوس در اختیارمان قرار می‌گیرد. مانند تیم خودشان که شب قبل و بعد از اینکه مطلع شدند بازی به مسجدسلیمان می‌رود، با دو اتوبوس VIP به این شهر رفتند.

خودشان با دو اتوبوس VIP به مسجدسلیمان رفتند

طهماسبی تصریح کرد: وقتی آماده شدیم به مسجدسلیمان برویم، دیدیم یک اتوبوس 44 نفره برای ما فراهم شده است. کاروان تیم ما حدود 40 نفر است. ابتدا فکر کردیم اشتباه شده اما اینطور نبود و تنها همین یک اتوبوس را برایمان در نظر گرفته بودند. در حالیکه شب قبل، خودشان با دو اتوبوس VIP رفته بودند. 5 ساعت فاصله بود و خستگی بچه‌ها بابت دیر رسیدن را باید در نظر می‌گرفتیم. ناظر بازی هم در صورتجلسه‌ عنوان کرده بود باشگاه صنعت نفت باید دو اتوبوس VIP در اختیار ما بگذارد. 

وی افزود: همه این‌ها دست به دست هم می‌داد که تیم ما واقعاً با خستگی شدید به مسجدسلیمان برسد. وقتی دیدیم اتفاقات دیگری می افتد، تصمیم گرفتیم در این بازی شرکت نکنیم. قرار شد به فرودگاه برگردیم و با مسؤول اتوبوس‌ها تماس گرفتیم. اعلام کردند اتوبوس داخل آبادان هست اما گفته‌اند به تیم هوادار ندهید! که مجبور شدیم با 10 دستگاه تاکسی برگردیم. مردم آبادان واقعاً میهمان‌نواز و با معرفت هستند اما این اتفاقات در شأن و شخصیت تیم ما نبود که اینقدر راحت بازیچه شویم. یکبار بازی لغو شد و در مرتبه دوم هم خیلی راحت 24 ساعت قبل گفتند باید 5 ساعت آن طرف‌تر بازی کنید. قول و قرارهایی هم که گذاشته بودند را انجام ندادند.

صنعت نفت چرا یکی از اتوبوس‌هایش را به ما نداد؟

سرپرست هوادار در خصوص اینکه باشگاه نفت آبادان انتظار داشته به خاطر شرایط این شهر با آن‌ها تعامل شود گفت:‌ شرایط سخت را می‌توانستند با یک مدیریت صحیح آسان کنند. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد تیم آبادان هم باید صبر می‌کرد. آن‌ها در همان هتل ما اقامت داشتند و دو اتوبوس VIP برایشان در نظر گرفته شده بود. می‌توانستند یک اتوبوس را در اختیار ما بگذارند تا بازیکنان را با آن اعزام کنیم. بقیه اعضای تیم را با خودروی سواری هم می‌توانستیم به مسجدسلیمان برسانیم. وقتی قرار است حدود ساعت یک راه بیفتید، 5 ساعت بازیکن پاهایش جمع باشد و 6 بعدازظهر به آنجا برسد، دیگر جانی برای بازی کردن ندارد.

وی افزود: اگر قرار بود واقعا عدالت برقرار شود، سازمان لیگ می‌توانست به آن‌ها بگوید هر دو تیم همزمان به سمت مسجدسلیمان حرکت کنند. ما چیز زیادی نمی‌خواستیم. جوانمردانه این بود همان امکاناتی که برای تیم خودشان در نظر گرفتند را برای ما هم در نظر بگیرند. اگر هر دو تیم همزمان با اتوبوس‌های VIP که داشتند حرکت می‌کردند، حرفی نبود. می‌توانستند با مدیریت صحیح این شائبه که شیطنت شده را از بین ببرند.

به احترام آبادان کیت جدید طراحی کردیم اما شرایط حضور در بازی فراهم نشد

طهماسبی در مورد اظهارات منصوریان علیه رضا عنایتی مبنی بر اینکه برای بردن دست به هر کاری نمی‌زنند، گفت:‌ وقتی این اتفاقات می‌افتد، هر کسی هر حرفی می‌زند. منطقی، جوانمردانه و عقلانی این بود که هر دو تیم با شرایط یکسان خودشان را به مقصد می‌رساندند. در فرهنگ ما ایرانی‌ها همیشه رسم بر این است که اول میهمان را راه می‌اندازند بعد میزبان می‌رود. نه اینکه میزبان خودش را زودتر به محل برساند و استراحت کامل داشته باشد اما ما مجبور باشیم با کمترین و ناقص‌ترین امکانات در بازی حاضر شویم. با این وضعیت امکان مصدومیت برای همه بازیکنان‌مان وجود داشت. آخر فصل است و تمام درآمد بازیکنان هم از فوتبال است. اگر آن‌ها مصدوم می‌شدند جواب وجدان‌مان را چه می‌دادیم؟

سرپرست هوادار در خصوص تعیین تکلیف این بازی عنوان کرد:‌ ناظر گزارشی تهیه کرد. در یکی از موارد نوشته قرار بوده همسان با تیم میزبان دو اتوبوس VIP در اختیار تیم میهمان قرار بگیرد که انجام نشد. رزرو هتل اهواز هم انجام نشد که خودمان انجام دادیم. فقط بلیت برگشت تهیه کردند. البته خودمان بلیت برگشت داشتیم اما با توجه به تغییر مکان بازی، زحمت کشیدند برای‌مان بلیت برگشت گرفتند. کلید واژه اتوبوس VIP در این موضوع خیلی مهم است. حداقل‌ها برای ما فراهم نشد. در حالیکه خودشان از امکانات حداکثری استفاده کردند.

وی در مورد احتمال برگزاری بازی گفت:‌ فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. قرار است کمیته انضباطی در مورد بازی تصمیم بگیرد. با برد احتمالی در این بازی می‌توانستیم سه پله در جدول صعود کنیم اما برای حریف تنها یک پله فرق می‌کرد. بنابراین انگیزه بیشتری داشتیم. ضمن اینکه کیت جدید هم برای این بازی طراحی کرده بودیم و جمله "آبادان پاره تن ایران، تسلیت" را روی آن چاپ کرده بودیم. متاسفانه شرایط انجام بازی فراهم نشد.

طهماسبی با اشاره به هدفگذاری هوادار تصریح کرد: به ثبات خوبی رسیده بودیم. در حالیکه همه فکر می‌کردند گزینه سقوط هستیم در نیم‌فصل دوم شاهکار و امتیازات خوبی جمع کردیم. به همین خاطر هدفگذاری ما در نیم‌فصل دوم تک‌رقمی شدن بود. درست نبود اینطور با ما برای رسیدن به هدفشان برخورد کنند. مطمئنم این اتفاق از جانب مردم شریف آبادان نیست و آن‌ها به میهمان‌نوازی معروف و مشهور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز