خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: بابت لغو چند باره بازی با استقلال ضرر مالی سنگینی متقبل شدیم/ با این شرایط نمی‌توانیم برای تعطیلات نیم فصل برنامه‌ریزی کنیم/ امیدوارم سازمان لیگ تصمیم عادلانه‌ای بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۷۲

مدیر تیم هوادار گفت: فکر می‌کنم بهترین تصمیم این باشد که استقلال بازی حذفی‌ با پیکان را انجام دهد و با همان فاصله زمانی بازی ما با استقلال بازی کنیم تا عدالت برقرار شود.

علی طهماسبی مدیر تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط این تیم اظهار کرد: بعد از بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان حدود 10 روزی می‌شود که بلاتکلیف هستیم و برای بازی با استقلال برنامه ریزی که کادر فنی داشته بر این بود که در جام حذفی با نفرات جوان و غیر اصلی به میدان برویم و اینها پیش بینی شده بود تا در زمانی که تیم ها بازی حذفی‌شان را انجام دهند ما می‌توانیم استراحت داشته باشیم و از آن طرف برای بازی که قرار است در لیگ داشته باشیم را با استراحت و ریکاوری بیشتری به مصاف حریف‌مان برویم. با علم به این موضوع ما به ماشهر رفتیم و با نفرات جوان مان بازی کردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: از روزی که قرار است ما مقابل استقلال بازی کنیم تا الان بابت تاخیر چند باره دیدار از چند جهت متضرر شدیم و خواسته یا ناخواسته در حق تیم‌مان اجحاف شد. تیم ما ریشه نحیف و ضعیفی دارد و این اتفاقات موجب ضرر بیشتر می‌شود. از یک ماه گذشته کادر فنی به ما برنامه داده بودند که در آن آخرین بازی‌مان مشخص بود و بعد از آن برای تعطیلات و اردو برنامه ریزی کرده بودیم که همه اش بر هم خورد.

مدیر تیم هوادار ادامه داد: بعد از آن قرار بود چند بازی دوستانه داشته باشیم و آماده شویم برای بازی هفته شانزدهم، اول گفتند شنبه بازی برگزار می‌شود ماهم آماده شدیم و طبق شرایطی که در حال حاضر داریم استان البرز زمین در اختیارمان قرار می‌دهد و با وجود اینکه خودشان هم دستشان بسته است و تیم های دیگری در دسته دوهم دارند تا اینجای کار با ما همکاری کردند و نگذاشتند بی زمین بمانیم، با توجه به صحبت‌های آقای عنایتی در نشت خبری بعد از بازی که گفته بودند زمین کیفیت خوبی ندارد لطف کردند از آن بازی که با صنعت نفت آبادان داشتیم تا این لحظه کاور کشیدند و مرمت کردند و به هیچ تیمی جز هوادار اجازه بازی ندادند.

طهماسبی درباره لغو مجدد بازی با استقلال بیان کرد: شنبه که بازی برگزار نشد، تاکید کردیم این بازی طبق گفته سازمان لیگ انجام می‌شود و آنهاهم همکاری دوستانه‌ای با ما داشتند و این بازی پخش زنده هم داشت و بعد از لغو این بازی اول ناراحت شدیم چرا که زمین اختصاصی در دستمان بود و ما برنامه ریزی خودمان را داشتیم و از انها مهلت خواستیم تا چهارشنبه که سازمان لیگ اعلام کرد و بعد از شنیدن خبر لغو مجدد واقعاً نمی‌دانم چه چیزی بگویم. 

او درباره ضرر مالی تیمش در پی لغو پیاپی بازی با استقلال گفت: مستقیماً از بابت ضرر مالی تیم اطلاع دارم و در هر لغو 50 درصد هزینه‌های که برای این بازی ها تدارک دیده‌ایم مانند هتل را تقبل کرده‌ایم و اردوی کیش هم خیلی هزینه بر بوده است و همه آنها سوخت شد. همه تیم ها شنبه بازی‌هایشان را تمام کرده‌اند اما اگر ما شانزدهم یا هفدهم بازی با استقلال را انجام دهیم 4 الی5 روز دیر تر نیم فصل را به اتمام می‌رسانیم و از آن طرف چند روز زودتر شروع می‌کنیم در واقع تعطیلات کوتاهی در نیم فصل داریم و ریکاوری خوبی نخواهیم داشت.

مدیر تیم هوادار توضیح داد: با توجه به ناخواسته بودن این اتفاق و اینکه سلامتی بازیکنان استقلال هم مهم است و احتمال داشت برای تیم خودمان رخ بدهد اصلا از بابت این موضوع ناراحت نیستیم. این را هم می‌دانیم که مسئولان محترم سازمان لیگ که همیشه در پی برقراری عدالت بین همه تیم ها هستند و تفاوتی قائل نمی‎‌شوند. اینجا سه تیم درگیر این موضوع هستند، تیم پیکان، هوادر و استقلال که باتوجه به بازی هفته دوم مان که با پیکان است خیلی مظلوم واقع می‌شویم . فکر می‌کنم بهترین تصمیم این باشد که استقلال بازی حذفی‌ اس با پیکان را انجام بدهد و با همان فاصله زمانی بازی ما را با استقلال بگذارند و بعد با پیکان بازی کنیم چرا که پیکان زودتر از ما بازی اش مقابل استقلال لغو شده است.

مدیر تیم هوادار درپایان صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات تیمش و حمایت اسپانسر تیم گفت: تیم ما خصوصی است و انتظار داریم حمایت بیشتری انجام شود با توجه به اینکه تمام هزینه ها را بخش خصوصی انجام می‌دهد، جا دارد از مالک و مدیریت تیم محترم هوادار تشکر کنم که همیشه سعی دارند بازیکنان مشکل مالی نداشته باشند. انشاءالله با وسواس بیشتری چند بازیکن خوب را به تیم اضافه کنیم و در نیم فصل دوم شاهد نتایج  خوبی از هوادار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز