خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: برای پیروزی مقابل گل‌ گهر به میدان می‌رویم/ بدمان نمی‌آید سنت شکنی کنیم و رتبه بهتری کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۷۳

سرپرست تیم هوادار گفت: تیم ما باتوجه به پتاسیلی که دارد بدمان نمی‌آید یک سنت شکنی کنیم و نتایج بهتری هم در اولین سال حضور در لیگ برتر کسب کنیم.

علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط و عملکرد تیمش اضهار کرد: خدا را شاکریم روند تیم هوادار تاکنون خیلی خوب پیش رفته است، از بازی با پرسپولیس به بعد عملکردمان خیلی بهتر بوده و می‌توان گفت یک روند صعودی و قابل تحسین را داشته‌ایم. ما توانستیم امتیازهای لازم را کسب کنیم و به جایگاه بهتری نسبت به بدشانسی های اول فصل صعود کنیم. باید بگویم جایگاه تیم هوادار اینجا نیست و باتوجه به بازی که ما ارائه می‌دهیم و کیفیت خوبی که داریم شایسته نشستن در جایگاه‌های بالای جدولیم اما فوتبال است و قطعا به مرور به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

او ادامه داد: زحمت‌های کادر مدیریت، فنی و مالکیت تیم کشیده بودند جواب داده و خدا را شاکریم که نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و درباره بازی مقابل نساجی مازندران تیم ما مانند همه‌ی بازی ها خیلی خوب ظاهر شد و با بد شانسی فکر می‌کنم نتوانستیم دروازه حریف را با کنیم. همانطور که مشاهده کردید 3 موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم. توپ هایمان گل نمی‌شود. اگر توپ هایمان گل می‌شد جایگاه بهتری داشتیم و حداقل در رتبه 6ام جدول ایستاده بودیم، اما خدا را شکر که تیم‌مان گل نمی‌‌خورد این عملکرد خیلی خوبی است. 

سرپرست تیم هوادار در ادامه صحبت هایش افزود: ما موقعیت‌های خوب و تماشایی را با بدشانسی گل نکردیم در بازی مقابل نساجی توپ خوب محمد جواد که به تیرک خورد و موقعیت محمد قاضی هم یک موقعیت دیگر که با خوش شانسی تیم حریف دروازه‎‌شان بسته ماند. ما اگر توپ‌هایمان گل می‌شد از 6 بازی آخرمان 12 امتیاز کسب کرده بودیم و این یک عملکرد خوبی می‌شد. در نیم فصل دوم جایگاه اصلی‌مان را پیدا خواهیم کرد.

او در واکنش به بازی بعد تیمش مقابل گل گهر سیرجان بیان کرد: هفته بعد با تیم گل گهر سیرجان بای داریم، البته گل گهر مربی بزرگی مانند امیر قلعه نوعی را در راس کار دارد. ایشان توانسته در این فصل نتایج خیلی خوبی را بگیرد البته اگر آن اتفاقاتی که برایشان افتاد کارشان را کمی سخت کرد اما از آنجایی که تیم بزرگ، مربی خوب و تیم پر مهره‌ای هست فکر می‌کنم به زودی به روند قبلشان باز می‌گردند. هفته گذشته هم نتیجه خیلی خوبی در مسجدسلیمان گرفتند. تیم ماهم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و مقابل تیم های بزرگ بازی کرده و خیلی خوب ظاهر شده است. هفته‌های اول نتایج خوبی کسب نمی‌کردیم اما تا آخرین دقایق جنگیدند و هیچ زمانی حریف آسان و راحتی برای تیم مقابل نبوده‌ایم. ما با توکل به خدا و همت وغیرت همه‌ی بچه‌ها این هفته هم به میدان می‌رویم و به امید پیروزی بازی خواهیم کرد، انشالا بازی خوبی را به نمایش بگذارند هردوتیم و با پیروزی‌مان همراه باشد. 

طهماسبی در واکنش به هدف تیمش در اولین سال حضور در لیگ برتر گفت: باید بگویم همه‌ی تیم ها در اولین سال حضورشان در لیگ برتر به دنبال حفظ تیم و ماندن در لیگ هستند اما تیم ما باتوجه به پتاسیلی که دارد بدمان نمی‌آید یک سنت شکنی کنیم و نتایج بهتری هم کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز