خبرگزاری کار ایران

سجادی: رئیس جمهور گفت همه‌گونه از تیم ملی فوتبال حمایت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۲۰۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهور گفتند که هر نوع حمایتی که فدراسیون فوتبال نیاز دارد انجام دهید.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی در حاشیه افتتاح مرحله دوم بازسازی خانه کشتی شهید هادی در مجموعه ورزشی آزادی گفت: فلسفه حضور ما این است که فرهنگ سپاس و تشکر را داشته باشیم. بخشی از وظایف ما این است که عزیزان دست‌اندرکار حس کنند که تنها نیستند. ما درک می‌کنیم که وجود این عزیزان ذی‌قیمت است و حضور دبیر انرژی مضاعفی به کادرفنی می‌دهد.

وی ادامه داد: حضور‌ ما به خاطر این است که ابتدا خودمان را دوست داریم و دوما وظیفه کاری‌مان است و سوما می‌خواهیم قوت قلب عزیزان هم باشیم. بحث بعدی ما این است که حضور ما جنبه نظارت هم دارد. باید از آنچه که در ورزش اتفاق می‌افتد مطلع باشیم و خیلی زود و بدون واسطه در جریان امور قرار بگیریم  و وظایف‌ نظارتی و اجرایی را انجام دهیم و به لحاظ معنوی و مادی در کنار تیم‌های کشتی باشیم.

سجادی عنوان کرد: روسای فدراسیون‌ها هم دلشان به همین اتفاقات خوش است. به طور خاص کشتی در ابعاد مختلف رو به جلو است، یک بُعد آن مدال‌آوری و استمرار مدال‌ها است. فرهنگ‌سازی کشتی، زنده نگه‌داشتن، به روزرسانی امکانات کشتی و اینکه پای کار ورزشکاران باشیم اتفاق خوبی است و بخش بزرگی از آن را رئیس فدراسیون کشتی به دوش می‌کشد. من با او آشنا هستم، دوران ورزشی با هم داشتیم و زمانی که ورزش را کنار می‌گذاشتم، دبیر در المپیک 2000 سیدنی شرکت کرد و مدال طلا گرفت. در المپیک سیدنی با وجود اینکه رکورد ورودی را کسب کرده بودم ولی پای پرواز خط خوردم. به نوعی وجوه اشتراک هم‌دوره‌ای داریم. اصلا خودم را از روسای فدراسیون‌ها دور نمی‌دانم و قبل از اینجا هم در اردوی وزنه‌برداری بودیم، آنجا هم همین را عرض کردم که به عنوان یک دوست، علاقه دارم ورزشکاران من را به عنوان یک برادر در کنار خودشان حس کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره جلسه روز گذشته ورزشکاران با رئیس جمهور عنوان کرد: در ماه رمضان رئیس‌جمهور علاقه‌مند بودند که با اقشار مختلف جلسات افطاری داشته باشند و این سعادت را داشتیم که با منتخبی از جامعه ورزش و پیشکسوتان خدمت رئیس‌ جمهور باشیم. 13،14 نفر از عزیزان خیلی راحت صحبت‌هایشان را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند. پیشکسوتان هم تجارب خودشان را مطرح کردند و من در یک فرصت 5-6 دقیقه‌ای یک گزارشی را تقدیم کردم. رئیس‌جمهور چندین مطلب مهم را تیتروار گفتند ولی یکی از مهمترین دستورات که تکلیف کار من است مردمی‌کردن ورزش و رعایت عدالت در ورزش است و اینکه به ورزش بانوان توجه ویژه و برای 4 ضلع ورزش برنامه‌ریزی داشته باشیم. سند تحول ورزش‌مان هم شروع شده است. نکته آخری که رئیس‌جمهور گفتند این بود که نیازهای ورزشکاران و پیشکسوتان، در جلسه بعدی مطرح نشود و نیازها برطرف شده باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بودجه فدراسیون کشتی، خاطرنشان کرد: اولین فدراسیونی که قرار است جلسه بگذاریم، فدراسیون کشتی است و درباره آن چیزی که تا پایان سال نیاز دارند، برنامه‌ریزی می‌کنیم و بودجه را می‌بندیم.

سجادی در خصوص قول حمایت رئیس‌جمهور از فدراسیون فوتبال گفت: رئیس جمهور فرمودند که هر نوع حمایتی که فدراسیون فوتبال نیاز دارد انجام دهید، تا ان‌شاءالله تیم ملی موفق باشد و بازی با کیفیتی انجام دهد و مردم با دیدن بازی‌های تیم ملی فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز