خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان: از تصمیم فدراسیون فوتبال و متخصصان درمورد سرمربی تیم ملی حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۳۸

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین تصمیم‌ها درباره سرمربی و مربیان تیم ملی فوتبال گفت: تلاش و جدیت بر این است تا در یک جلسه تخصصی از تصمیم فدراسیون و متخصصان این حوزه حمایت شود.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی عصر امروز در بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی شهر اردبیل و سالن سرپوشیده دوومیدانی حاج قاسم سلیمانی اردبیل و پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردبیل ضمن تشریح اهداف سفر خود به اردبیل اظهار داشت:  بی‌شک این خطه از کشورمان خاستگاه پرورش و مهد ورزشکاران است که باید توجه ویژه‌ای به آن وجود داشته باشد.

وی افزود: از چندین ماه گذشته قرار بود از استان بازدید داشته باشیم که با یک تاخیر کوتاه سرانجام امروز فرصت شد در خدمت هم‌استانی‌ها باشیم اما این سفر استانی نیست و ماه آینده به اتفاق معاونان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی سفر استانی رسمی به استان داریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار بر این است تا از برخی پروژه‌های نیمه‌تمام بازدید کنیم چرا که بازدید از نزدیک سبب می‌شود تا بتوانیم از نزدیک در جریان شرایط باشیم و با توجه به وضعیت خاص استان اردبیل و فصل کاری محدود باید فرصت را غنیمت شمرده و در سطوح مختلف فرصتی ارزشمند را برای بازدید داشته باشیم.

سجادی تصریح کرد: تجهیز سالن دو و میدانی در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم هر چه سریع‌تر این پروژه را کامل کنیم تا در فصل زمستان سالن سرپوشیده در اخت

وی در ادامه در ارتباط با اظهار نظر درمورد سرمربی و مربیان تیم ملی نیز بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا در یک جلسه تخصصی از تصمیم فدراسیون فوتبال و متخصصان این حوزه حمایت شود و به همین منظور تلاش می‌کنیم تیم ملی در مسابقات جام جهانی خوش بدرخشد و مایه مسرت و شادی مردم ایران شود.

 وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال اردبیل با توجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند در مسابقات لیگ برتر نماینده داشته باشد.

سجادی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های لازم و اساسی را برای حضور تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های برتر دارد و با توجه به نابودی خیلی از رشته‌های ورزش قهرمانی درصدد هستیم تا جایگزینی مناسب برای حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در مسابقات لیگ کشوری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز