خبرگزاری کار ایران

بالی: خوشحالم بار دیگر توانستم پرچم ایران را بالا ببرم/ قابلیت فنی ما خیلی بالا است/ تابع تصمیم کادر فنی و آقای بنا هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۲۴

قهرمانی کشتی فرنگی اسیا گفت:خداراشکربه این مهم دست پیدا کردم و خوشحالم از اینکه بازهم توانستم پرچم پر افتخار کشورمان را بالا ببرم و سرود کشورمان به اهتزاز در بیاید.

مهدی بالی قهرمان کشتی فرنگی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط اردو و کسب مدال طلا این رقابت‌ها عنوان کرد: خداراشکربه این مهم دست پیدا کردم و خوشحالم از اینکه بازهم توانستم پرچم پر افتخار کشورمان را بالا ببرم و سرود کشورمان به اهتزاز در بیاید.  

او ادامه داد: اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و تمام حریفانی که آمده بودند با تمام توانشان آمدند و مدعی وزن خود بودند. خداراشکر توانستم مدال طلا مسابقات آسیایی مغولستان را کسب کنم. اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و با یک آمادگی خوب راهی مسابقات شدیم.

بالی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به تجربه دوباره کسب قهرمانی آسیا بیان کرد: همانطور که می‌دانید سال گذشته هم قهرمان آسیا شدم و انگیزه مضاغفی برای کسب این عنوان داشتم. حریفانم را می‌شناختم و انالیز خوبی نسبت به آنها انجام داده بودم و ه همین علت دوست داشتم مجددا طلا بگیرم چراکه به جچز مدال طلا به چیزی فکر نمی‌کردم.

دارنده دو مدال طلا آسیا درباره مبارزه جذابش با کشتی‌گیر کره افزود: خب کشتی اول من بود و خیلی بدنم آمادگی خوبی نداشت اما کشتی خوبی شد و خداراشاکرم که توانستم ببرم و راهی مرحله بعد شوم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی درواکنش به کشتی مقابل حریف قرقیزستانی‌اش گفت: کشتی گیر قرقیزستانی قهرمان آسیا  قهرمان بازی‌های آسیایی بود که در واقع جزو مدعیان این وزن در دنیا است که با شناختی که از او داشتم و برنامه کادر فنی توانستم بر روی تشک پیاده کنم و پیروز شوم.

بالی  درباره حضور حریفان عنوان دار و دشوار شدن کارش برای رسیدن به مقام نخست تصریح کرد: با شناختی که از حریفانم داشتم باید بگویم قابلیت های فنی ما خیلی بیشتر است از آنهایی که در سطح آسیا و جهان کشتی می‌گیرند. خداراشکر با آنالیزی که انجام داده بودیم توانستم همه‌ی حریفان را شکست دهم.

او در پایان صحبت هایش با اشاره به مسابقات پیش رو احتمال حضورش افزود: تابع تصمیم کادر فنی و سرمربی تیم آقای محد بنا هستم و باید ببینیم انها چه تصمیمی دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز