خبرگزاری کار ایران

طاهری:خداراشکر در دوره‌ای هستم که آقای بناام مربی‌ هستند/ برای مسابقات قزاقستان آماده می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۶۸۷

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: خداراشکر در دوره‌ای هستم که آقای بنا هستند و افتخار شاگردی ایشان را دارم. ایشان از لحاظ فنی، مدیریت و انگیزه دادند یک مربی بینظیر هستند.

رامین طاهری ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تمرینی‌اش اظهار کرد: بعد از اردوی آخر و اعزام فرنگی کاران به مسابقات آسیایی مغولستان چند روزی استراحت می‌کنیم و د ور از اردو تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم تا با شروع اردو آماده مسابقات بعدی‌مان شویم. 

او در ادامه صحبت هایش افزود: خداراشکر 3 دوره اردو را به خوبی پشت سر گذاشتیم و اردوی چهارم‌مان هم از 4اردیبهشت آغاز می‌شود. 

او در واکنش به آمادگی‌اش بعد از مسابقات جام تختی تصری کرد: خب خدارا شکر شرایط خوبی داشتم بعد از مسابقات جام تختی و کشتی را به ناصر علیزاده باختم و امسال قسمت ایشان بود مسابقات آسیایی که خوشحالم مدال طلا گرفتند. هرچند در اردوی آخر بیشتر تمرکز بر روی ملی‌پوشان اعزامی بود چرا مسابقات آسیایی حساس و مهمی را داشتند و بچه ها هم خیلی تمرین کردند. اصل تمرینمان به گفته‌ی آقای بنا از 4ام آغاز می‌شود و همه با هم تمرین می‌کنند و نفرات اعزامی هم به ما اضافه خواهند شد. 

طاهری درباره نتیجه فرنگی کاران در مغولستان بیان کرد: اول از همه به همه‌ی بچه ها و کادر محترم فنی تبریک عرض می‎کنم کسب 4 مدال طلا و دو برنز و یک نقره نتیجه زحمات و تلاش‌های کل تیم بوده که به آنها خسته نباشید می‌گویم. همه‌ی بچه ها شایسته کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی بودند حتی تیم فرنگی ایران هم می‌توانست قهرمان آسیا شود و امیدوارم در میادین بعدی باز هم پرچم کشورمان برافراشته شود و دل مردم عزیز ایران شاد شود.

او در واکنش به مسابقه بعدی‌اش افزود: طبق برنامه‌ریزی و زیر نظرمربیان  تمریناتم را انجام می‌دهم و کادر فنی گفته‌اند برای مسابقات قزاقستان گفته‌‌اند تیم ایران اعزام خواهد شد که من هم یکی از کشتی‌گیران این تیم هستم.طاهری در پایان صحبت‌هایش درباره کار با محمد بنا گفت: کار با محمد بنا خیلی لذت بخش هست و زمانی که محمد بنا بالاسرم است انرژی مضاعفی می‌گیرم. خداراشکر در دوره‌ای هستم که آقای بنا هستند و افتخار شاگردی ایشان را دارم. ایشان از لحاظ فنی، مدیریت و انگیزه دادند یک مربی بینظیر هستند.

فرنگی کار کشورمان در پایان صحبت هایش با اشاره به حمایت‌های فدراسیون کشتی افزود: تشکر می‌کنم از دکتر دبیر چراکه با نگاه ویژه به کشتی فرنگی تحولات زیادی ایجاد کرده‌اند و تا حد امکان حمایت کافی را داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز