خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب در جریان بازی بروکلین نتس مقابل آتلانتا هاکس؛

افطاری جالب ستاره NBA در زمین مسابقه(عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۳۲

کایری ایروینگ در حال خوردن یک فنجان میوه بود که استیو نش او را به بازی مقابل هاکس فراخواند

به گزارش ایلنا و به نقل از fadeawayworld، بازی‌های NBA بسیار پرتنش هستند و بسیاری از آنها در تمام 48 دقیقه نزدیک می‌مانند، اما پس از کسب تجربه کافی در لیگ، بازیکنان راهی برای مدیریت زمان و استراحت در بین آنها پیدا می‌کنند.

تعویض‌ها اغلب برای حرکات کششی طولانی تنظیم می‌شوند، بنابراین بازیکنان می‌دانند چه زمانی روی نیمکت وقت دارند تا قبل از بازگشت به داخل، دوباره شارژ شوند.

با این حال، در برخی موقعیت‌ها، از جمله مالکیت یکباره در پایان کوارتر، بازیکنان گاهی اوقات مجبور می‌شوند در کوتاه‌مدت وارد بازی شوند و اتفاق مشابهی برای کایری اروینگ در جریان بازی بروکلین نتس مقابل آتلانتا هاکس در شنبه شب رخ داد.

ایروینگ پس از بازگشت از رختکن در حال خوردن روی نیمکت بود که استیو نش او را صدا زد تا برای بازی وارد زمین مسابقه شود. زمانی که ایروینگ در حال لذت بردن از فنجان میوه اش بود، لحظه ای بسیار خنده دار ایجاد کرد که متوجه شد باید در زمین حاضر شود.

افطاری جالب ستاره NBA در زمین مسابقه(عکس)

این موقعیت غیرمنتظره خنده های بسیاری را از طرف هواداران تیم های سراسر NBA به همراه داشت و بسیاری در نظرات اشاره کردند که به نظر می رسید کایری از جام میوه خود لذت می برد.

همانطور که برخی از هواداران اشاره کردند، کایری احتمالا در حال افطار برای ماه مبارک رمضان بوده است. در هر صورت، لحظه نسبتاً خنده‌داری بود و تعجبی ندارد که طرفداران آن را درک کنند.

ایروینگ به دلایل بحث‌برانگیز زیادی در این فصل در صدر اخبار بوده است، بنابراین این محتوای مفید از مردی که مسلماً هیجان‌انگیزترین بازی لیگ را داشته، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز