خبرگزاری کار ایران

بهتاش فریبا: تمدید قرارداد مجیدی آرامش را به تیم برگرداند/ بازی امروز با هوادار هجومی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۹۷

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از لحاظ فنی خیلی از تیم هوادار شناختی ندارم ولی فکر می‌کنم بازی امروز با توجه به تجربه عنایتی هجومی باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباطی زنده با برنامه صبح و ورزش (گروه مسابقات) درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: طی این مدتی که مصطفی آجورلو به استقلال آمد، کارهای بزرگی از جمله کمپ ناصر حجازی، گرفتن زمین برای محل تمرین و پرداخت قسمتی از حقوق‌های بازیکنان را در دستور کار خود قرار داد. همه کارها در آرامش است و این نشان دهنده این است که مدیریت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. تمدید قرارداد فرهاد مجیدی بیشترین آرامش را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران داد.

وی با اشاره به بازی امروز استقلال مقابل هوادار عنوان کرد: بازی امروز یک بازی ناشناخته ای است. از لحاظ فنی خیلی از تیم هوادار شناختی نداریم. باید چند بازی گذشته تا از استراتژی عنایتی مطلع شویم. معمولا در دنیا کسانی که در فوروارد هستند زمانی که سرمربی می‌شوند، تیم آن‌ها هجومی بازی می‌کند.  به نظر می‌رسد که بازی امروز هجومی باشد. از طرفی تیم استقلال نفرات خوبی را از دست داده است و جایگزین‌ها به جز قاسمی‌نژاد بقیه جوان هستند و باید به آنان فرصت داد.

بهتاش فریبا بازیکن خارجی استقلال را اینگونه ارزیابی کرد: از کوین یامگا شناختی ندارم و فکر می‌کنم بازیکن خوبی باشد. او در تیمی حضور داشته که از نظر خط دفاعی ضعیف عمل کرده ولی شرایط باشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است. ما باید کمی صبور بوده و از این جوانان حمایت کنیم. جوان‌های تازه وارد انرژی مثبت را به تیم تزریق می‌کنند. طبیعتا کمی از بار تجربی تیم کم شده ولی حضور روزبه چشمی هم بی تاثیر نیست. این تیم با همین جوانان مقابل الهلال بسیار خوب بازی کرد و با یک سُر خوردن مرادوند گل اول را به ما زدند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر احیانا مساوی یا باختی داشتیم، نباید مجدد از فردا اعتراض کنیم چرا که بسیار کم حوصله شدیم. من قبل از فصل هم اعلام کردم که همه باید انرژی مثبت داده تا امسال استقلال در ساحل آرامش کارها را انجام دهد. مجیدی تیم را خود اعلام کرده و ابتدای فصل هم با آمدن آجورلو همراه بود. همه این موارد نکات مثبتی است باید به عنوان انرژی مثبت به تیم ارسال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز