خبرگزاری کار ایران

مجیدی: بازی آسانی با هوادار نداریم / به اتفاقات فصل گذشته فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۳۶

سرمربی تیم استقلال تهران از آمادگی شاگردانش برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از رویارویی با هوادار تهران در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال در مورد اتفاقات فصل گذشته اظهار داشت: در مورد فصل قبل نه صحبت میکنم و نه به آن فکر میکنم. برای فصل جدید با وجود تغییراتی که صورت گرفته فکر میکنم که تیم خوب و جوانی داریم و به امید خدا در فصل جدید بازی هایی ارائه کنیم که هواداران از بازی های ما رضایت داشته باشند.

او درباره گمانه زنی‌ها درمورد خرید بازیکنان خارجی گفت: هر بازیکنی که قطعی شود از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی می شود.

سرمربی استقلال درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی دو بازیکن ما مصدوم هستند ولی بازیکنان دیگر شرایط بازی دارند و جزو تیم هستند و اگر شرایطشان طوری باشد که بتوانیم از آنها استفاده می‌کنیم.

استقلال این فصل قهرمان می ‌شود؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: فصل قبل هم همین سوال را پرسیدند و گفتم که تنها چیزی که قول می دهم من و بازیکنانم تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم.

مجیدی درخصوص رویارویی با هوادار تهران گفت: تیم هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و شناخت زیادی از این تیم نداریم. تنها چیزی که می دانم این است که انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارند و این کار را سخت می کند. طبیعتا بازی راحتی نداریم و بازیکنان صحبت کردم که هوشیار باشیم و بازی را کنترل کنیم. امیدوارم که بازی خیلی خوبی باشد و در درجه دوم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص حضور مصطفی آجورلو در مدیریت باشگاه استقلال گفت: قابل پیش بینی بود که این تغییرات در باشگاه اتفاق بیفتد. از ایشان تشکر می کنم چون در یک مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساندند. ما می دانیم که حداقل فردا تمرین ما کجاست و بازیکنان تا ساعت 12 شب نمی مانند که محل تمرین مشخص شود. از لحاظ پرداختی به بازیکنان امروز پرداخت شده و با این همه مشکل که فصل گذشته داشتیم آقای آجورلو در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کردند و با گروه ایشان می توانند مشکلات را به حداقل برسانند. امیدوارم با حمایت های آقای آجورلو از سرمربی بازیکنان و تیم داشته یک تیمی درخور شان هواداران داشته باشیم.

او همچنین درمورد غیبت فرزاد مجیدی در تمرینات گفت: فرزاد کسالت داشته که از ایشان درخواست داشتیم در تمرینات حضور نداشته باشد. آقای کریم زاده هم اینگونه بوده که تست شان هم منفی بوده ولی چون سرما خورده بودند درخواست کردیم که در تمرینات شرکت نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز