خبرگزاری کار ایران

آغاز مسیر استقلال در لیگ بیست و یکم: مجیدی با کدام بازیکنان استارت می‌زند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۳۰

استقلال تهران در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ساعت ۱۸ امروز تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال از هوادار تهران میزبانی خواهد کرد.

هوادار که فصل پیش به همراه فجر سپاسی شیراز جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد در اولین تجربه مسابقات لیگ برتر باید با شاگردان فرهاد مجیدی رو به رو شود.

استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی شاهد تغییرات بسیاری بود. بازیکنانی نظیر قایدی، میلیچ، دیاباته، اسماعیلی، شجاعیان و نادری این تیم را ترک کرده و در مقابل بازیکنانی مانند حسین زاده، قاسمی نژاد، سلمانی، چشمی، نیک نفس، آقاسی و کوین یامگا به آنها ملحق شدند.

استقلال برخلاف تابستان گذشته شاهد تغییرات زیادی در شاکله اصلی تیم بود و همین مسأله پیش بینی از تاکتیک‌های جدید سرمربی تیم را دشوار می‌کند؛ همانند مسابقه برابر الهلال عربستان که استقلال با یک چهره جدید برابر رقیب قدرتمند عربستانی قرار گرفت.

با توجه به اتفاقات پیرامون رشید مظاهری و آمادگی بیشتر حسینی برای شرکت در تمرینات به نظر می‌رسد حسینی امروز گزینه اول انتخاب برای حضور در قفس توری باشد. خط دفاعی به نظر می‌رسد که با حضور سه مدافع در این مسابقه تکمیل شود.

با اضافه شدن گابریل پین ایتالیایی به کادرفنی قایل پیش بینی است که آبی پوشان آرایش ۲-۵-۳ را انتخاب کنند که از این روز سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر شانس بیشتری برای ایستادن در ترکیب اصلی دارند.

در خط میانی با مصدومیت مهدی مهدی پور این احتمال وجود دارد روزبه چشمی در کنار زیبرنیک نفس دو هافبک دفاعی باشند و وریا غفوری، آرش رضاوند و امیرحسین حسین زاده هم مکمل‌های خط میانی باشند.

در خط حمله آبی پوشان فعلا موفق به جذب بازیکن خارجی نشده‌اند و ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد شانس بیشتری برای بازی خواهند داشت درحالیکه در این پست آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و محمدرضا آزادی هم قابلیت بازی دارند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده، امیر ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز