خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

ثبت 5 میلیون و 800 هزار تراکنش در استفاده از کارت بلیط اتوبوس‌های شهری

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۲۰

از ابتدای اجرای طرح کارت بلیط تاکنون 5 میلیون و 800 هزار تراکنش اتوبوس‌های شهری در همدان ثبت شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیمت تمام شده حمل مسافر توسط اتوبوس 750 تومان است، اظهار کرد: شهروندان 250 تومان از این رقم را پرداخت می‌کنند و مابقی را شهرداری تقبل می کند؛ البته در این خصوص باید دولت 50 درصد را پرداخت کند که تاکنون محقق نشده است.

گردان با اشاره به اینکه در حوزه تاکسیرانی نیز نرخ‌گذاری انجام شده و رضایت تاکسی‌داران و شهروندان را به دنبال داشته است، گفت: آیین‌نامه انضباطی جدید با هدف جلوگیری از تخلفات و تکریم مسافرین در تاکسیرانی تصویب شده است.

گردان با اشاره به اینکه اجرای پارک‌سوار سرگذر بر اساس وعده معاونت حمل و نقل از هفتم فروردین سال آتی انجام می شود، گفت: مباحث ترافیکی بازار نیز از سوی کمیسیون در دست پیگیری و اقدام است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر فعال کردن کیوسک‌های زباله خشک با هدف ارتقای فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ گفت: با عقد قرارداد با سرمایه‌گذار هندی از سال‌های آتی سایت تولید زباله به کمپوست ایجاد می‌شود.

گردان با اشاره به اینکه در بخش ساماندهی مشاغل مزاحم نیز کارهای اساسی انجام شده است، افزود: مراکز نگهداری دام در منطقه خضر جمع‌آوری شده که موجب رضایت شهروندان منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی و بازبینی راه‌اندازی خطوط بی‌.آر.تی در همدان از جمله اقدامات کمیسیون در حوزه حمل و نقل و ترافیک است، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات استفاده از کارت بلیط در همدان نیز از سوی کمیسیون بررسی شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس برقی مصوب شده است که ۱۰ دستگاه تا پایان امسال با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز