خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری برای حل معضلات خیابان آتشگاه اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۲۹

مناسب نبودن اتوبوس‌ها به لحاظ کمی و کیفی و نبود خط تاکسی درخیابان آتشگاه همچنین معطل ماندن طرح ساماندهی اطراف منارجنبان؛ نصب پل‌های مکانیزه در مکان‌های پرتردد و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله مشکلاتی که شهروندان مستقر در خیابان آتشگاه را کلافه کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات در اصفهان اظهار داشت: به نحوه برگزاری نمایشگاه مطبوعات، مکان، حضور کمرنگ اصحاب رسانه به لحاظ کمی و کیفی و نحوه اطلاع رسانی آن معترض هستم چرا که این نمایشگاه درشان رسانه‌های اصفهان نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها فرصت مغتنمی برای انتقال توانمندی‌ها، ماموریت‌ها است که متاسفانه در این نمایشگاه حتی حضور دست اندرکاران حوزه رسانه نیزکمرنگ بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال‌های آینده به این مهم بیشتر پرداخته شود و سرمایه گذاری بیشتری در این خصوص صورت پذیرد به گونه‌ای که‌شان و جایگاه اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

نصر اصفهانی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش بازارهای روز کوثر در مناطق مختلف شهری بیان داشت: بازارهای روز کوثر نقش بسیار خوبی را ایفا کرده که باید از دست اندرکاران این اقدام تشکر کرد. احداثبازارهای روز کوثر درمناطق ۳،۹ و ۱۵ ضروری است چرا که شهروندان در مناطق مختلف شهری باید از فرصت‌های برابر بهره ببرند.

وی ادامه داد: البته بازار روز کوثر در یک منطقه انحصار برای مردم آن منطقه نیست اما برای سهولت دسترسی شهروندان، احداثبازارهای روز کوثر در مناطق ضروری است.

نصراصفهانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکلات خیابان آتشگاه اضافه کرد: خیابان آتشگاه در غرب اصفهان به عنوان یک شریان اصلی و گذرگاهی باید در نظر مباحثایمنی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۲ محله با خیابان آتشگاه ارتباط دارند، گفت: با توجه به خسارت‌های جانی بسیاری که در این خیابان رخ داده می‌طلبد حوزه‌های مدیریت شهری، راهنمایی و رانندگی و راه و شهرسازی توجه بیشتری به این خیابان داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اختصاص اعتبارات لازم برای آزادسازی کندروهای خیابان آتشگاه ضروری است، افزود: نصب پل‌های مکانیزه در مکان‌های پرتردد خیابان آتشگاه، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ارائه هشدارهای لازم و ترمیم حصارهای ایجاد شده در رفیوژهای مقطعی خیابان باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های معطل مانده در اطراف منارجنبان تصریح کرد: علی رغم کلنگ زنی‌های صورت گرفته در خصوص طرح ساماندهی اطراف منارجنبان و هزینه‌های بالای آزادسازی اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر استقرار ایستگاه اتوبوس در خیابان آتشگاه گفت: مناسب نبودن اتوبوس‌ها به لحاظ کمی و کیفی و نبود خط تاکسی در این محور از دیگر مشکلات خیابان آتشگاه است. که لازم است با توجه به یکطرفه بودن خیابان جهاد تا چهارراه کاشانی، امکان استفاده تاکسی‌ها از خط ویژه اتوبوس این محور فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز