خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان همدان:

پرداخت 76 میلیارد و 867 میلیون ریال جهت اجرای طرح‌های خودکفایی

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۰۰

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت:تاکنون مبلغ 76 میلیارد و 867 میلیون در قالب 875 مورد خدمات در جهت پویا شدن طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 76 میلیارد و 867 میلیون در قالب 875 مورد خدمات در جهت پویا شدن طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است .

ابراهیمی افزود : توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت ‌های اصلی این نهاد انقلابی است. با ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی آنان گام بزرگی در توانمندسازی مددجویان و خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد برداشته خواهد شد.

وی اظهار داشت : از اعتبار پرداخت شده برای خدمات، مبلغ 73 میلیارد و 10 میلیون ریال در قالب 746 مورد برای اجرای طرح های خودکفایی و تعداد 94 مورد خدمات در قالب طرح های کارانگیزی با اعتبار 2 میلیارد و 317 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: مبلغ یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال درقالب 33 مورد خدمات برای پویا‌شدن طرح‌های توان افزایی مددجویان و مجریان طرح های اشتغال پرداخت شده است .

ابراهیمی تصریح کرد : توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به شکوفایی استعدادها و نشاط هر چه بیشتر این قشر می انجامد بنابر این تمامی مسئولان باید به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان جامعه و ریشه کردن فقر نیازمند حمایت و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز