خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی «اصول و فنون مذاکره» ویژه صاحبان صنایع استان همدان برگزار شد

کد خبر : ۲۲۳۶۰۴

کارگاه آموزشی یک روزه «اصول و فنون مذاکره» ویژه صاحبان صنایع استان همدان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با همکاری و مشارکت معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه به مدت یک روز در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان واقع در شهر مریانج برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ دکتر محمدرضا حدادی، مدرس دوره در خصوص مذاکره و انواع آن، علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره، روش های مختلف مذاکره، عناصر اصلی روی میز مذاکره و تاکتیک های مذاکره مطالبی را بیان داشت.

وی در بخشی از سخنانش به مبحثتعریف مذاکره و انواع آن پرداخت و موضوعات اصلی در روشهای مختلف مذاکره، مذاکرات به روش سنتی: مذاکرات مبتنی بر موضع گیری، مذاکره نرم و ملایم، مذاکره سخت و تهاجمی و مذاکرات به روش علمی پیشرفته:

ارکان مذاکره علمی، جهت گیری مذاکرات را برای حاضرین توضیح داد.

دکتر حدادی همچنین با اشاره به اهمیت اصول و فنون مذاکره، توضیحات مبسوطی درخصوص عناصر اصلی روی میز مذاکره، نیاز ها و خواسته ها، مواضع، تدابیر ارضا کننده نیاز ها و خواسته ها، تدابیر متوقف کننده نیاز ها و خواسته ها عنوان کرد.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با هدف توانمند سازی افراد، به ویژه مدیران و کارکنان، در به کارگیری استراتژی های نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب، به منظور کسب نتیجه پیش بینی شده در مذاکره و همچنین آموزش مهارت های تکنیکی جلب نظر و اقناع مخاطب برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز