خبرگزاری کار ایران

مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد:

برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سندشناسی و سندخوانی در همدان

کد خبر : ۱۴۴۳۲۶

چهارمین کارگاه آموزشی سند‌شناسی و سندخوانی بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: چهارمین کارگاه آموزشی سند‌شناسی و سندخوانی بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از همدان؛ پاسدار سید علی مساواتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام شکوه‌مند پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این روز‌ها بار دیگر خاطرات به یاد ماندنی بهمن سال ۵۷ در ایران اسلامی زنده می‌شود.
وی در ادامه گفت: در این ایام فرخنده و مبارک برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود که این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است.
مساواتی با بیان اینکه در این ایام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان هم برنامه‌هایی را خواهد داشت تصریح کرد: در دهمین روز از بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سند‌شناسی و سندخوانی در همدان هستیم.
سرهنگ مساواتی خاطرنشان کرد: در این دوره ۴۰ نفر از مسئولین بایگانی و هم چنین کار‌شناسان اسناد در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیریت اسناد کتابخانه ملی غرب کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هم چنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرکت خواهند داشت.
مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان موضوع چهارمین دوره سند‌شناسی و سندخوانی را((روش شناخت اسناد آرشیوی در تحقیقات تاریخی)) دانست و ادامه داد: شاهد حضور دکتر روستایی یکی از سند‌شناسان و مدرسان بنام دانشگاه در این دوره آموزشی هستیم.
سرهنگ پاسدار مساواتی در پایان از میزبانی این اداره کل در دوره چهارم کارگاه سند‌شناسی و سندخوانی نیز خبر داد و ابراز داشت: این کارگاه در روز دهم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۲ و در محلباغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز