خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای آزمایشی طرح زوج و فرد در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۷۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: طبق تصمیم شورای ترافیک شهرستان طرح آزمایشی زوج و فرد با هدف کاهش بارترافیکی در معابر درون شهری همدان از امروز /شنبه/ آغاز شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: امروز خودروهایی که دارای شماره انتظامی زوج هستند حق تردد در محدوده های پیش بینی شده را دارند.

وی اضافه کرد: محدوه پیش بینی شده برای اجرای طرح ترافیک از میدان جهاد شهر همدان شروع شده سپس خیابان های میرزاده عشقی، شریعتی، پاسداران، بلوار بهادربیگی، میدان فلسطین، خیابان خبرنگار، بلوار نیروی انتظامی، بدیع الزمان، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شهدا، فلکه فردوسی، خیابان طالقانی را شامل شده و در نهایت دوباره به میدان جهاد ختم می‌شود.

رئیس پلیس راهور همدان تاکید کرد: چنانچه خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در محدوده ترافیک تردد کنند ۱۰۶ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: دوربین های نظارتی، پایش تصویری، مکانیزه و نیروهای پلیس راهور وضعیت رعایت طرح ترافیکی را رصد کرده و رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.

وی گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها در همدان به صورت موقت و آزمایشی برای اسفند ماه پیش‌بینی شده است و در صورت موفق بودن اجرای این طرح محدوده طرح زوج فرد و زمان اجرای آن افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهور همدان گفت: ۲۵۵ هزار دستگاه خودرو در معابر درون شهری این شهرستان تردد دارند که بیش از ۲ برابر گنجایش و ظرفیت خیابان‌های همدان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز