خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور همدان:

تغییر ساعت کاری ادارات معضل ترافیک همدان را مضاعف کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۶۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تغییر ساعت کار ادارات و مدارس و همزمان شدن سفر های درون شهری این اقشار با بازار، اصناف و مشاغل بخش خصوصی در ساعاتی از روز معضل ترافیک شهر همدان را مضاعف کرده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی در شورای ترافیک همدان، اظهار کرد: توان، امکانات و تعداد نیروی انسانی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر همدان متناسب با نیاز ما و ترافیک شهر همدان نیست.

وی بیان کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته هفت درصد کاهش تصادفات فوتی، ۴۵ درصد افزایش تصادفات جرحی و ۲۵ درصد افزایش تصادفات خسارتی در شهر همدان داشتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه بلوار آیت الله نجفی و بلوار شهید سلیمانی پر تصادف ترین معابر شهر همدان در سالجاری بوده است، یادآور شد: ۱۷ مورد از فوتی های تصادفات سال‌جاری شهر همدان عابر پیاده و شش مورد سرنشین موتورسیکلت بوده است.

جمالی گفت: تغییر ساعت کار ادارات و مدارس و همزمان شدن سفر های درون شهری این اقشار با بازار، اصناف و مشاغل بخش خصوصی در ساعاتی از روز معضل ترافیک شهر همدان را مضاعف کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گنجایش خیابان های همدان تغییر خاصی نکرده اما اکنون ۲۱۴ هزار خودرو در شهر همدان داریم و روزی ۲۰ خودروی جدید نیز شماره گذاری می شود.

جمالی ادامه داد: پارک حاشیه ای از جمله مشکلات ما در خیابان های کم عرض و میادین به ویژه در رینگ اول شهر و خیابان های پرتردد است که باید در فرهنگ رانندگی و ترافیک مردم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز