خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور همدان:

برخورد با موتورسواران متخلف از مطالبات اصلی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۳۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: برخورد با تخلفات موتورسواران که منجر به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود از جمله مطالبات اصلی و محور مردم این شهرستان از عوامل پلیس راهور است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: بسیاری از شهروندان به صورت تلفنی  و حضوری در تماس و دیدار با مقامات پلیس راهور از ایجاد مزاحمت توسط موتورسواران متخلف ابراز نارضایتی می کنند.

وی افزود: برخی از راکبان موتورسیکلت با دستکاری اگزوز این وسیله نقلیه و ایجاد صداهای ناهنجار و آلودگی صوتی موجبات سلب آسایش و ناراحتی شهروندان را فراهم می کنند که برخورد قاطع با این تخلف همواره مورد تاکید شهروندان و البته یکی از اولویت های پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: همچنین برخی از راکبان موتورسیکلت با ورود به بوستان های شهر  و تردد در این محل که مکان استراحت خانواده ها و تفریح و بازی کودکان است زمینه ساز نگرانی شهروندان و همچنین سلب آسایش و ایمنی کودکان برای تفریح و بازی می شوند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه در همین ارتباط یک هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به تازگی در شهرستان همدان جریمه و اعمال قانون شدند، افزود:  برخورد با راکبان موتورسیکلت که اقدام به تردد در محدوده پیاده راه بوعلی، اکباتان و میدان امام خمینی (ره) و همچنین تردد در معابر شهری شهر همدان می کنند نیز به صورت جدی به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 وی با تاکید بر اینکه ورود موتورسیکلت به پیاده راه ممنوع است، اظهار داشت: در صورت مشاهده تردد موتورسیکلت در پیاده راه های شهر، علاوه بر جریمه موتورسوار، موتورسیکلتنیز  به مدت یکماه در پارکنیگ توقیف می شود.

به گفته وی، طرح توقیف موتورسواران مزاحم در پیاده راه های بوعلی و اکباتان شهر همدان از روز گذشته آغاز شده و تا کنون با کمک عوامل انتظامی و یگان امداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز