خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

62 پروژه کشاورزی در همدان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۶۲ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵,۱۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶۷۸ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، رضا بهراملو بیان کرد: مجموع ۶۲ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۷۸ نفر در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تشریح کرد: این پروژه‌ها شامل تعداد ۱۵ طرح تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۶۸۹.۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۶ نفر، تعداد ۱۲ پروژه تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۷۸۷.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۷ نفر، ۴ مورد پروژه در حوزه‌های شیلات و آبزی پروری با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر، تعداد ۶ پروژه صنایع کشاورزی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۵ نفر و هم چنین تعداد ۲۵ پروژه آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۳۰۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹۰ نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: روز گذشته نیز فرماندار شهرستان رزن به همراه مدیر جهاد کشاورزی و بخشدار بخش سردرود و امام جمعه شهر دمق، گاوداری شیری ۶۰ راسی آقای قوچعلی کیهانی در روستای خورونده را افتتاح کردند؛ این گاوداری با حمایت جهاد کشاورزی و هزینه بالغ بر سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بهراملو، میزان تولید شیر این مجموعه را سالیانه ۱۳۵ تن و اشتغالزایی آن را ۵ مورد اعلام کرد و افزود: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای استان همدان نیز در شهر کرفس واقع در شهرستان درگزین کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز