خبرگزاری کار ایران

جذب ۱۳۰ میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۴۴

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از محل خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به استان همدان اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه کل مبلغ جذب شده و به صددرصد عملکرد رسیده‌ایم.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی جهانگیری‌صالح گزارشی مختصر از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ارائه کرد و افزود: همچنین در این رابطه تعدادی پرونده در بانک‌ها داریم که تاکنون اعتباری به آنها تعلق نگرفته است و امیدواریم با رایزنی بتوانیم اعتباری برای این پرونده‌ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: ۵۲۵ دستگاه تراکتور از این محل به استان همدان اختصاص پیدا کرد که تاکنون ۴۷۵ دستگاه جذب شده است و معادل ۹۱% سهمیه اختصاصی است و در واقع این تعداد تراکتور ‌به ناوگان ماشین‌های کشاورزی استان اضافه شد.

جهانگیری‌صالح با بیان اینکه شهرستان‌های فامنین و درگزین با جذب صددرصد سهمیه در این زمینه پیشتاز بوده‌اند، تصریح کرد: با همکاری بانک ملی اعتباری برای افرادی که در طرح جهش تولید یا افزایش عملکرد اراضی دیم استان فعالیت دارند اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: تسهیلات این اعتبار قرض الحسنه است و به هر متقاضی تا سقف ۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، همچنین دستگاه‌هایی که شامل این تسهیلات می‌شوند کارنده مستقیم، تبدیل عمیق کار به کارنده مستقیم دیم، زیرشکن، تبدیل گاو آهن برگردان دار به شخم عمودی، هد برداشت حبوبات، لولر غلطکی، سم پاش، بیلر نباتات علوفه‌ای، موور، ریک، ریزدانه کار و هد برداشت کلزا هستند.

این مقام مسئول در پایان مطرح کرد: افراد متقاضی این دستگاه‌ها می‌توانند به مراکز خدمات مراجعه کنند و چنانچه در طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی باشند و نام آنها در طرح جهش تولید قید شده باشد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، علاوه بر این متقاضیان می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی در محل فعالیت خود مراجعه کرده درخواست خود را ارائه داده و پس از طی مراحل اداری تسهیلات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز