خبرگزاری کار ایران

چهارهزار و520 خانوار روستایی استان همدان از طرح های آبرسانی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۵۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب چهار هزار و ۵۲۰ خانوار روستایی از طرح‌های آبرسانی بهره مندشدند.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری فر در جلسه قرارگاه آبرسانی بسیج سازندگی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان درحال اجرا است.

وی گفت: این قرارداد شامل ۱۶۰ روستا با اعتباری بیش از ۵۰۹ میلیارد تومان با برنامه زمانبندی سه ساله از بهمن سال گذشته در سطح روستاهای محروم استان آغاز شده است.

بختیاری فر با قدردانی از مدیریت ارشد استان در رفع موانع اجرای پروژه، همت والای گروه های جهادی و همراهی دستگاه های اجرایی افزود: در هشت ماهه گذشته ۲۲۱ میلیارد تومان برای این طرح در قالب جهاد آبرسانی تامین اعتبار شده است.

به گفته وی حاصل تعامل سازنده بین دستگاه های استان قرار گرفتن بین سه استان برتر در راهبری پروژه با پیشرفت ۳۷ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: در استان همدان حفر و تجهیز ۲۲ حلقه چاه آب، احداث حدود ۲۰ هزار متر مکعب مخزن (۵۴ باب)، هشت باب ایستگاه پمپاژ، اجرای ۲۲۳ کیلومتر خط انتقال و ۱۸۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، در قالب پروژه محرومیت زدایی تعریف شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز