خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۱۷

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان به همراه رؤسا و تعدادی از کارشناسان اداره کل ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان درباره هماهنگی و انجام بهتر خدمت به جامعه هدف، رفع مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و کار آفرینی گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرماندار شهرستان همدان موضوع اشتغال را دغدغه جدی دانست و با اشاره به عده دار بودن مسئولیت دبیرخانه کارگروه اشتغال توسط اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان خواستار تلاش و پیگیری مستمر جهت تحقق اهداف این کارگروه شد.

محمدعلی محمدی توجه به سهم شهرستان در استان، کار جهادی و ارتباط مستمر با فرمانداری و بهبود و تقویت شاخص های شهرستان را از جمله انتظارات از مدیریت جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان دانست.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه این نشست اظهار کرد: تنظیم و نظارت و رسیدگی بر روابط کار، اشتغال، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی ها و بهبود معیشت قشر کارگر و رفع فقر مطلق از الویت های این اداره کل است.

یوسف شعبانی با تاکید بر اهمیت جامعه هدف و رسیدگی سریع‌تر به پرونده های آنان در این حوزه گفت : تمام تلاش ما و مجموعه همکاران در این اداره کل کاهش مدت زمان خدمت به مردم است.

در این نشست با اهدای لوح تقدیر از  خدمات رحیم شعبانلو رئیس سابق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان همدان تقدیر و تشکر نموده و محمد جلیلوند به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز