خبرگزاری کار ایران

حسن رمضانی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۶۸

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان صبح یک شنبه، نوزدهم مرداد، با حضورمدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان، صبح یک شنبه، نوزدهم مرداد، با حضورمدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، «حسن رمضانی»، رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در این مراسم که روز یک شنبه، ۱۹ مرداد، به مناسبت مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در سالن کنفرانس این اداره برگزارشد، ضمن تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان دراین مراسم گفت: امیدوارم بتوانم بدور از جناج بندی‌های سیاسی با کمک مسئولان، مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی و ارگران شهرستان کاشان در جهت خدمت به قشر کارگر و کارفرما موفق باشم.

وی براساس فرمایشات رهبری تعاون را چشمه جوشان اشتغال و مولود انقلاب دانست و گفت: همانطورکه دغدغه همه مسئولین ایجاد اشتغال است، امیدوارم در انجام مسئولیت خطیری که به من واگذارشده بتوانم در صیانت از نیروی کار و ساماندهی بازار کار در این شهرستان سربلند بیرون بیایم.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان رفع موانع تولید و فراهم کردن بستر اشتغال در شهرستان کاشان به عنوان بخشی از وظایف خود در این سنگر عنوان کرد و گفت: وظیفه دارم تا با برقراری تعامل با فرمانداری کاشان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و اعضای کار گروه اشتغال استان اصفهان، خانه کارگر، سازمان تامین اجتماعی، شورای تامین، کمیسیون کارگری، صنعتگران و جامعه کارگری شهرستان کاشان درحل و رفع مشکلات کارگری و صنعتی این شهرستان انجام وظیفه کنم.

وی ساماندهی افراد مقرری بگیر بیمه بیکاری، ارتفاء فرهنگ کار خلاقیت و توسعه تشکل‌های کارگری کارفرمایی را از دیگر برنامه‌های خود در این سمت عنوان کرد و گفت: درصدد هستم تا تعامل خوبی را در اجرای ماده ۱۴۷ قانون کار با تامین اجتماعی داشته باشم، ضمن اینکه تمام تلاشم را نسبت به معافیت‌های بیمه‌ای کارفرمایان از طریق سازمان تامین اجتماعی و دیگر موارد این عزیزان بکار خواهم گرفت.

رمضانی تصریح کرد: تعامل سازنده با آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره صنعت، معدن و تجارت و پیگیری آموزش‌هایی که قابلیت جذب آن‌ها درجامعه کارگری و صنعتی وجود داشته باشد را بکارخواهم گرفت.

در ادامه این مراسم، باغبانی، رئیس اسبق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان، ضمن تشریح کامل اقدامات انجام شده در تصدی مدیریتش، احداثمسکن مهرکاشان را از مهم‌ترین فعالیتهای خود در این مدت عنوان کرد.

پس از سخنرانی ابوالفضل صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، و قادری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، از خدمات باغبانی تجلیل و قدردانی شد و حکم حسن رمضانی به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان پس از قرائت به ایشان تقدیم شد.

صبح یک شنبه، نوزدهم مرداد، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با حضورمدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان، نماینده دفتر مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و بعضی از مدیران واحدهای تولیدی و ادارات دولتی کاشان در سالن اجتماعات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز