خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در ۲۲ نقطه از استان همدان

کد خبر : ۱۱۶۷۰۳

۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج دانش اموزی و در ۲۲ نقط استان همدان برگزار می شود.

ایلنا: ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج دانش اموزی و در ۲۲ نقط استان همدان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، عزت الله ستوده، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور ایثار و فداکاری دانش اموزان و نوجوانانی است که از بدو پیروزی انقلاب با نقش آفرینی‌ها و لبیک گفتن به ندای رهبری در دفاع از کشور نقش به‌سزایی داشتند.
وی اضافه کرد: بیش از ۴۲ درصد شهدا دانش‌آموزان هستند که ۵۵۰ هزار نفر از آنان در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌ها حضور داشتند و استان همدان در این میان یک‌هزار و ۷۶ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی در خصوص رویکرد برنامه‌های هفته بسیج و ضرورت آن گفت: با توجه به این رشادت‌ها ضروری است تا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گرامی داشته شود و در تاریخ پرافتخار انقلاب ضبط شود.
ستوده با اشاره به برگزاری ۲۵۰ برنامه طی این هفته افزود: برنامه‌های هفته بسیج نیز با هدف توسعه و تعمیق و گسترش فرهنگ دفاع مقدس و معرفی به دانش‌آموزان برای بهره‌برداری در همه عرصه‌ها و انتقال و انتشار آگاهانه میراثفرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان امروز و آینده است.
وی از دیدار دانش‌آموزان و مسئولان با امام جمعه خبر داد و گفت: برگزاری همایش علمی نخبگان دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌هاست که ۵۰ نفر از آنان با استاندار همدان دیدار خواهند داشت و ضمن بیان نظرات خود از رهنمودهای استاندار نیز بهره‎مند می‌شوند.
ستوده افزود: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، بهره‌برداری از مدارس جدیدالتأسیس که به نام شهدای دانش‌آموز استان نامگذاری شده‌اند از جمله دیگر برنامه‌ها هستند.
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در ۲۲ نقطه از استان همدان به منظور تثبیت دلاورمردی‌های این قشر از جامعه برگزار می‌شود.
ستوده گفت: در روز ۱۳ آبان همه اقشار جامعه در کنار قشر دانشجو و دانش‌آموز با حضوری آگاهانه و درک صحیح خود شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل را فریاد خواهند زد.
وی گفت: در هفته جاری، کاروان راهیان نور شامل بیش از ۴۰۰ نفر دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز