خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون وبلاگ‌نویسان جوان زنجان به ایلنا خبر داد:

۵ وبلاگ برتر مسابقه «بسیج و بصیرت» زنجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۳۶

۵ وبلاگ و یک فیلم کوتاه برتر مسابقه «بسیج و بصیرت» در زنجان معرفی شد.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسان جوان زنجان گفت: در نهایت پنج وبلاگ و یک فیلم کوتاه به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اکبری امروز سه شنبه(۲۱بهمن) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقه «بسیج و بصیرت» به مناسبت هفته بسیج با همکاری سایت «حرف تو» برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در بخش‌های انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، بسیج و بصیرت، فرهنگ بسیجی در امتداد عاشورا، نقش بسیج در هشت سال دوران دفاع مقدس برگزار شد، افزود: برندگان این مسابقه اعلام شده است.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسان جوان زنجان با اشاره به اینکه تولیدات شرکت‏ کنندگان در قالب‏‌های، داستان کوتاه، عکس و پوستر، اشعار، جملات کوتاه، دل‌نوشته، خاطره، کلیپ و فیلم بررسی شد، افزود: در نهایت پنج وبلاگ و یک فیلم کوتاه به عنوان برگزیده معرفی شدند.

اکبری ادامه داد: در این جشنواره ۷۰ وبلاگ‌نویس شرکت کردند که در نهایت شش نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه قرار بود ۱۰ وبلاگ به عنوان وبلاگ‎های برتر معرفی شوند، افزود: به دلیل به حدنصاب نرسیدن امتیازات، تنها پنج وبلاگ و یک فیلم حائز رتبه شدند.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسان جوان زنجان خاطرنشان کرد: رحمان نجفی با وبلاگ ایثار و شهادت از زنجان و زهره حسن‎زاده با وبلاگ ایستگاه خدا از برگزیدگان این جشنواره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز