خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۵۷

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل شهری دارای مجوز اشتغال، خبر داد.

به گزارش  ایلنا از بندرعباس، حسین اخلاقی در تشریح این خبر عنوان کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری به منظور سلامت و رفاه حال آنها آغاز شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان، رانندگانی که پیش از این از طریق سایت utcms.ir ثبت‌نام و مجوز اشتغال خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند جهت دریافت نوبت واکسیناسیون خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رانندگان حمل و نقل بار شهری، در معرض شدید ابتلا به این بیماری منحوس قرار دارند، خاطرنشان کرد: از رانندگان حوزه مربوطه تقاضا داریم، هرچه سریعتر نسبه به دریافت مجوز اشتغال اقدام نموده و پس از آن واکسیناسیون لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون، نوبت و محل دریافت واکسن کرونا را انتخاب کنند.

حسین اخلاقی در پایان نیز عنوان کرد: تزریق واکسن کرونا رانندگان وفعالان حوزه حمل و نقل بار بندرعباس براساس نوبت‌دهی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز