خبرگزاری کار ایران

اخلاقی:

اخذ مجوز فعالیت در حوزه حمل و نقل بار و کالا ضروری است/ اخذ باربرگ الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۷۲

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پیرو قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، کلیه امور حمل و نقل درون شهری بویژه حمل و نقل جابه جایی بار و کالا، فعالیت انبارها، تجهیزات و ماشین آلات فعال در این بخش به واسطه دریافت مجوزهای قانونی از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ها و همکاری دستگاه های مرتبط مجاز است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین اخلاقی با اشاره به مدیریت واحد شهری در حوزه نظارت و ساماندهی حمل و نقل بار و کالا، بر ضرورت مدیریت و ساماندهی حمل و نقل بار و کالا تحت نظارت شهرداری تاکید کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به تصویب قوانین و دستور‌العمل‌های ابلاغی توسط مجلس شورای اسلامی  در زمینه ساماندهی، مدیریت و نظارت، هرگونه فعالیت حمل ونقل بار شهری تحت نظارت شهرداری های سراسر کشور لازم الاجراست.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ادامه داد: عدم اجرا و پیروی از این قوانین می‌تواند منجر به نابسامانی و ایجاد مشکلات برای دریافت کنندگان خدمات این حوزه شود.

اخلاقی افزود: پیرو قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، کلیه امور حمل و نقل درون شهری بویژه حمل و نقل جابه جایی بار و کالا، فعالیت انبارها، تجهیزات و ماشین آلات فعال در این بخش به واسطه دریافت مجوزهای قانونی از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ها و همکاری دستگاه های مرتبط مجاز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: عدم توجه به اخذ مجوزهای لازم، دور زدن قوانین و تخلف محسوب شده و شهرداری ها این حق را در خصوص برخورد قانونی با متخلفان برای خود محفوظ می دارند.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تاکید کرد: صدور پروانه های فعالیت خودروهای باری و مسافری درون شهری، ادوات و ماشین آلات صنعتی و ساختمانی که در محدوده و حریم شهر اقدام به جابه جایی بار و مسافر می‌کنند و همچنین پروانه های اشتغال رانندگان از وظایف شهرداری ها محسوب شده که به واسطه آن سوخت خودروها با توجه به پیمایش تایید و تامین می‌شود.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: هرگونه مجوز توسط هر مرجع دیگری غیر قانونی بوده و رانندگان باید اطلاعات بار حمل شده توسط خودروهای خود را ثبت و از طریق اپلیکیشن باربرگ نسبت به در یافت باربرگ اقدام نمایند در غیر این صورت منجر به قطع سوخت مصرفی این گروه از خودروها می شود.

اخلاقی یادآور شد: رانندگان متقاضی می توانند با ورود به سایت utcms.ir تحت نظارت وزارت کشور که تنها سامانه ثبت نام و دریافت مجوز فعالیت و اشتغال است، نسبت به دریافت مجوز موردنظر اقدام و یا با مراجعه به حوزه بار و کالا واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس خدمات مورد درخواست را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز