خبرگزاری کار ایران

بخشدار قره چای خنداب:

قره چای به عنوان بخش سبز شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۸۵

۶۰ پروژه عمرانی، صبح امروز، با حضور حسن بیگی، سرپرست استانداری مرکزی و جمعی از مدیران استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

۶۰ پروژه عمرانی، صبح امروز، با حضور شکراله حسن بیگی، سرپرست استانداری مرکزی و جمعی از مدیران استان، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از خنداب، محسن میرزایی، بخشدار قره چای، در خصوص این پروژه ها گفت: این ۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و به منظور توسعه روستایی و ایجاد زیرساخت در روستاهای بخش احداثو امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخشدار قره چای افزود: بیشتر این پروژه ها شامل بهسازی معابر روستایی، جدولگذاری، روسازی و زیرسازی و آسفالت معابر، احداثبوستان ورستایی و ساماندهی آرامستان‌های روستایی است که در سطح روستاهای بخش و با اهتمام دولت تدبیر و امید به روستائیان در بخش قره چای اجرا شده است.

میرزایی همچنین افزود: علاوه بر پروژه‌های عمرانی ذکر شده و با توجه به اهتمام ویژه دولت و مجموعه استانداری مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی استان به بحثبهداشت و درمان بهسازی ۵ درمانگاه در بخش قره چای صورت پذیرفت که شامل درمانگاه‌های روستاهای مس پایین، اناج، آقداش، استوه و شهر جاورسیان است. همجنین امروز اورژانس جادهای شهر جاورسیان نیز که در دولت یازدهم ساخته شده نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

میرزایی افزود: امروز با افتتاح خط گازرسانی به دو روستای بخش، تمامی روستاهای بخش قره چای از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و بخش قره چای به عنوان بخش سبز شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز