خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۲۶

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات‌های مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، 10 دستگاه خودروی سواری شوتی، توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمدرضا چگنی افزود: در بازرسی از این خودروهای توقیفی، 1306 عدد انواع ظروف آشپزخانه، 4400 عدد ریش‌تراش، 1368 کیلوگرم گردو و 11 هزار و 592 قلم انواع دیگر کالاهای قاچاق کشف شده است.

وی به تعداد متهمان دستگیر شده در فرایند اجرای این عملیات‌های پلیسی اشاره کرده و ادامه داد: 8 متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها، با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی، به منظور مبارزه با کالای قاچاق و سودگران اقتصادی، موفق به توقیف این خودروهای سواری شوتی حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شدند.

سرهنگ چگنی تصریح کرد: پلیس همواره با رانندگان خودروهای شوتی حامل کالاهای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و با گشت‌زنی‌های هدفمند و انجام عملیات‌های پلیسی راه قاچاقچیان را مسدود خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز