خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار گلوگاه اعلام کرد:

مفقودی بانوی سالمند گلوگاهی در سیل/ بازگشایی موقت محور مازندران به گلستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۸۱

بر اثر بارش شدید باران و سیل گسترده در منطقه شرق مازندران از شب گذشته تاکنون، یک نفر در گلوگاه مفقود شد .

به گزارش ایلنا، بارندگی شدید در منطقه  شرق مازندران که از شب گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد؛ موجب خسارت جدی به راهها، ابنیه و منازل مسکونی شده است.

معاون فرماندار گلوگاه با اشاره به مسدود بودن محور بهشهر به گلوگاه گفت: بارش شدید باران از شب گذشته موجب روان شدن آب و انباشت گل و لای و چوب و سرشاخه های مختلف در جاده سراسری بهشهر به گلوگاه شده و محور مازندران به گلستان به طور موقت بازگشایی شد.

یاسر جعفری خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: تلاش برای بازگشایی مسیر در ولمازو و تیله نو که بیشترین خسارت را داشته اند همچنان ادامه دارد و بازگشایی موقت مسیر انجام شده است.

وی با اعلام اینکه لاین جنوبی محور بهشهر به گلوگاه دچار خسارت فراوانی است؛ خاطر نشان کرد: تلاش برای بازگشایی کامل مسیر ادامه دارد.

جعفری خورشیدی با تایید یک مفقودی در گلوگاه در باران شب گذشته تاکنون گفت: براساس اطلاعات اعلام شده بانوی سالمندی اهل روستای لمراسک در این بارندگی مفقود شده است و تاکنون هیچ اطلاعی از ایشان در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز