خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

برآورد 21 میلیارد ریالی خسارت سیل در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۴۸

ایلنا: فرماندار بهشهر از خسارات 21 میلیارد ریالی سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

هادی خنجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ در بارندگی‌های اخیر در استان و شهرستان بهشهر، خسارات هایی به زیرساخت‌های مسکونی، جاده‌ای، آب شستگی معابر و تاسیسات آب و برق وارد شده که طبق پیش‌بینی‌های اولیه این خسارت ها مبلغی حدود 21 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: بارش باران در بخش های روستای و شهری به برخی از زیرساخت ها خسارت وارد کرد که با توجه به ایمن سازی های مختلف در این شهرستان در سال های گذشته، خوشبختانه خسارت فراوان ایجاد نشده است .

فرماندار بهشهر با بیان اینکه ظرف روزهای گذشته بطور مداوم از مناطق مختلف شهری و روستایی بازدید داشتیم، ادامه داد: خوشبختانه شکستگی پل‌ها را در این منطقه نداشتیم و از این نظر خسارت جدی به راه‌های ارتباطی وارد نشده است.

خنجری عنوان کرد: بعد از وقوع سیل، تیم‌های کارشناسی در هر ارگان برای تخمین خسارت‌ها وارد منطقه شده اند و  در آخرین کارشناسی انجام شده، برآورد ریالی سیل بهشهر، 21 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه ما آمادگی کامل برای بارش های احتمالی در روزهای گذشته را داشتیم و هشدارهای لازم ارائه شده بود؛ افزود: لایروبی کانال و انهار و زهکشی ها با قوت انجام شد و همین عوامل یکی از راههای کاهش خسارت سیلاب در بهشهر بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: با توجه به سیل های مختلف در سال 90 و 92 در بهشهر دیواره سازی های مختلف حفاظتی در برابر سیل و احداث سد سرشاخه گیر انجام شد و انجام این موارد بخش زیادی از خطرات و مخاطرات را کاهش داده است.

خنجری گفت: اکنون شرایط مناسبی در شهرستان حاکم است و علی رغم بارس تگرگ در روز جمعه در روستاهای منطقه اکنون مشکلی وجود ندارد و تمام راههای ارتباطی باز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز