خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران:

امر به معروف و نهى از منکر یک واجب اسلامى است/سازندگی کشور در گرو امر به معروف و نهی از منکر

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۷۲

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: امر به معروف و نهى از منکر یک واجب اسلامى است و باید در میان مردم رایج بشود و همه دستگاه حکومت ماباید ازامربه معروف وناهى از منکر دفاع کند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی در سخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه ساری به ویژگی های هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و انبیاء الهی بوده است.

وی با بیان اینکه کار انبیاء اجرای خوبی ها ، بیان معروف و دور کردن مردم از منکرات بوده است،افزود: حاکمان و مسئولان این  فریضه الهی را در ادارت و سازمان ها در دستور کار خود قرار دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه نظارت همگانی در جامعه پیاده سازی شود،گفت: مسئولان حرف مردم را بشنوند و به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای هر حکومتی است،تصریح کرد: مسئولان در بخش نامه ها،تفاهم نامه ها و همایش ها امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اصل مهم گنجانده شود.

 

حجت الاسلام موسوی،ادامه داد: سازندگی کشور و استواری نظام کشور در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و از بین بردن منکرات است.

وی تاکید کرد که مسئولان در هفته امر به معروف ملزم به رعایت شئون اخلاقی و اجرای دستورات دینی در هر اداره ای هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تصریح کرد: دشمن با ترویج برهنگی و بی عفتی درصدد این است تا نقش روحانیت و مروجین این فریضه الهی را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهى از منکر یک واجب اسلامى است و باید در میان مردم رایج بشود و همه دستگاه حکومت ماباید ازامربه معروف وناهى از منکر دفاع کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز