خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

خصوص سازی از مشکلات مهم استان مازندران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۵۹۰

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوص سازی از مشکلات مهم استان مازندران است .

به گزارش ایلنا، ولی الله نانواکناری امروز  در بین نمایندگان کارگری و بازنشستگان مازندران افزود: مستندسازی و اثرگذاری در موضوعات از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد و پیگیری در دستور کار باشد.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران باید موضوعات استانی در استان پیگیری و برطرف شود و سطح بندی شود و در غیر این صورت به مقامات بالاتر ارائه شود تا منتج به نتیجه شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصیسازی از مشکلات مهم استان مازندران است مثل مشکلات نساجی قائمشهر، خودروسازی که همه نمایندگان درگیر آن هستند که در مسیر،کار نشد و نه تنها نیروی کار، بلکه کارگاه هم از بین رفت.

نانواکناری بیان داشت: کمیسیون اصل 44 تشکیل و موضوعات مختلف در حال پیگیری است و باید موضوعات مختلف با کارشناسان مربوطه پیگیری شود؛ چرا که در همه امور کارگری و مطالبات تخصص نداریم و شما باید کمک کار باشید.

وی افزود: اتحاد و افزایش روابط کاری و همدلی مهم است و باید با پیگیری اثرگذار شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران بر ما حق بزرگی دارند و مطالبات منطقه ای وجود دارد و تلاش در این بخش و برای رفع مشکلات انجام می شود و وظیفه پیگیری داریم تا مطالبات ادا شود.

نانواکناری افزود: قراداد موقتی و صوری از مشکلات دیگری است که کارگران با آن روبرو هستند و برخی هم به دلیل نیاز  به کار باید چک سفید بدهند و این موضوع هم با پیگیری قابل بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز