خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر؛

آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر مازندران در سال 97 برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۸۷

با حضور دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر؛آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر مازندران در سال 97 برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا،آخرین جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران سال 97 با حضور دبیر اجرایی و اعضای هیات اجرایی در خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

نصراله دریابیگی در این جلسه با اشاره اینکه سال 97 سال بسیار سختی برای به جامعه کارگری بود،گفت: بسیاری از کارگران به دلیل کاهش ارزش پول ملی که واحد‌های تولیدی را با مشکل کمبود منابع مالی مواجه کرد، از کار بیکار شدند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به مشکلات کارگران جامعه گفت: امنیت شغلی، رفع مشکلات معیشتی، مشکلات بیکاری،تعطیلی کارخانجات را از دیگر مشکلات جامعه کارگران به شمار می‌آید.

دریابیگی با بیان اینکه سال آینده سال بسیار مهمی از نظر سیاسی است،اظهار کرد: در سال 98 انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی را  تلاش خواهیم کرد از کسانی حمایت کنیم که حامی کارگران و بازنشستگان  بوده اند.

وی ادامه داد: در انتخابات آتی تمامی کاندیداهایی که از جنس کارگران بوده اند حمایت خواهیم کرد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در پایان با آرزوی سالی خوش توام با سلامتی برای تمامی خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی و  اعضای هیات اجرایی خانه کارگر  گفت: امیدوارم خداوند در سال آینده توفیق خدمت رسانی  بیشتری به همه خادمان کارگران و بازنشستگان را بدهد.

لازم به ذکر است در این جلسه برنامه های اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در سال آتی بررسی شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز