خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

ثبت تردد 10 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۰۹۵

فرمانده انتظامی استان از ثبت تردد بیش از 10 میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان طی تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت و گوی خبرنگار ایلنا، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، گفت: استان مازندران به لحاظ برخورداری از مواهب الهی و قرار گرفتن در مسیر بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علاوه بر تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی، در بیشتر ایام و مناسبت های سال نیز پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داد که با اقدامات انجام شده نظم و امنیتی مطلوب در سطح استان برقرار شد.

سردار میرفیضی با اشاره به ثبت تردد 10میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات گذشته، تصریح کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده، شاهد کاهش 47 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان بوده ایم.

میرفیضی با بیان اینکه طی این مدت 664 هزارو 460 خودرو از محورهای 6 گانه وارد استان شده اند، اظهار داشت: با توجه به حجم ترددها، استان از وضعیت ترافیکی و انتظامی مطلوبی در این ایام برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با قدردانی از مسافران و مردم خوب و فهیم استان، گفت: امنیت و آرامش خوبی را که در این ایام شاهد آن بوده ایم نتیجه تعامل، همکاری و اعتماد مردم به پلیس بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز