خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبر داد:

خرید حدود 18 هزار تن کلزا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۴۴

سید محمد جعفری از خرید 17 هزار و 730 تن کلزا در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب گفت: با پیگیریهای بعمل آمده 32 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد و کشاورزانی که تا 31 اردیبهشت محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 دادند مطالبات خود را به مبلغ 184 میلیارد و 967 میلیون ریال دریافت نمودند.

سید محمد جعفری اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز بزودی پرداخت شود.

وی بیشترین آمار خرید کلزا را مربوط به شهرستان بهشهر دانست و اعلام کرد: مراکز خرید تضمینی کلزا در شهرستان بهشهر با تحویل گرفتن بیش از  7 هزار و 740 تن کلزا 44 درصد از عملیات خرید تضمینی این محصول در سطح استان را به نام کشاورزان این منطقه رقم زدند و پس از آن هم شهرستان گلوگاه با 20 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

جعفری افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال تعیین شده است.

 جعفری با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد و هیچ محصولی از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند خریداری نخواهد شد اظهار داشت : کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز