خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران:

کارگران از عناصر اصلی رونق تولید در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۴۹

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران از عناصر اصلی رونق تولید در کشور هستند و برگزاری برنامه های مختلف در هفته کارگر تنها جبران بخش کوچکی از زحمات این قشر گرانقدر است.

 به گزارش ایلنا، کامران اصغری امروز جمعه در مراسم پیاده روی خانوادگی کارگران شهرستان قائم شهر افزود: ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران در هفته کارگر از برنامه های مهم ماست.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی برای تجلیل و ارج نهادن به این قشر زحمتکش است که در این بخش برنامه های مختلف در دست انجام است.

اصغری گفت: کارگران توانمند ما دارای ایده و اندیشه های والای هستند که تشویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اصغری با اشاره به هفته کارگر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه افزود: هفته کارگر فرصتی برای قدردانی از تلاش یکساله کارگران و این توانمندان عرصه کار است.

سیدعلی اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران هم در سخنانی با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تقدیر از تلاش های یکساله کارگران زحمتکش است که باید همه ما در این بخش و قدردانی از کارگران، فعال ظاهر شویم.

وی گفت: رعایت حق و حقوق کارگران بعنوان عناصر مهم تولید و کار از موارد مهمی است که باید رعایت شود و همه ما موظف به انجام این امور در حیطه وظیفه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز