خبرگزاری کار ایران

ویژه ‌برنامه‌های هفته کارگر در مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۷۰

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته کارگر 5 تا 11 اردیبهشت، برنامه های این هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل، "کامران اصغری" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران صبح امروز طی گفتگویی افزود: هفته کارگر فرصتی برای تجلیل و ارج نهادن به این قشر زحمتکش است و برنامه های متعددی با همکاری اداره کل تأمین اجتماعی، درمان تأمین اجتماعی، خانه کارگر، کانون های بازنشستگان، هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کارگران ساختمانی و مجمع نمایندگان کارگران، بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی بمنظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی، برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان، همایش تجلیل از پاکبانان استان، عطر افشانی گلزار شهدا، حضور جامعه کارگری در نماز جمعه، دیدار جامعه کارگری و تشکلات با نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری، نشست صمیمی کارگران با استاندار مازندران، بازدید از شرکت های تولیدی و اهداء گل به کارگران، پیاده روی خانوادگی کارگران، بازدید از بیمارستان های تأمین اجتماعی و اهداء  شاخه گل به بیماران، تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار با فرمانده سپاه و فرمانده  بسیج کارگری را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته کارگر ذکر کرد.

اصغری با اشاره به برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان افزود: در این جشنواره کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: کارگران از عناصر اصلی رونق تولید در کشور می باشند و برگزاری با شکوه هفته کارگر می تواند بخش کوچکی از زحمات این قشر گرانقدر را جبران نماید.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده‌ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز