خبرگزاری کار ایران

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

معیشت و درمان بازنشستگان و کارگران مهمترین دغدغه ما است/ افزایش حقوق کارگران براساس تورم باشد/شهرستان آمل نیازمند احداث بیمارستان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۶۳

نصراله دریابیگی گفت: معیشت و درمان بازنشستگان و کارگران مهمترین دغدغه ماست و باید رفع مشکلات این بخش در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع بازنشستگان شهرستان آمل افزود: مشکل اساسی کارگران و بازنشستگان اکنون معیشت است و باید برای معیشت این قشر تلاش شود.

وی اظهار کرد: باید معیشت کارگران وصل به قانون اجرا شود که اکنون قانون برای کارگران اجرا نشده است.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه افزایش حقوق کارگران براساس تورم و سبد باشد؛ یادآور شد: دولت و مجلس تلاش کنند تا ماده41 قانون کار اجرایی و حقوق کارگران براساس تورم و سبد افزایش یابد.

دریابیگی گفت: همسان سازی از آرزوهای دیرینه ماست که البته علی رغم سنگ اندازی های برخی از نمایندگان مجلس تصویب شد و باید برای آن اعتبار گذاشته و اجرایی شود.

وی با تاکید مجدد بر معیشت و درمان کارگران و بازنشستگان خاطر نشان کرد: ما به دنبال درمان رایگان برای قشر بازنشستگان هستیم و باید بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان آمل احداث شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگات تامین اجتماعی استان مازندران افزود: کانون بازنشستگان مازندران از کانون های برتر کشور است و اولین کانون کشور را ما در مازندران بنا نهادیم و اکنون 350 کانون در کشور فعال است.

دریابیگی گفت: در مازندران با تلاش های انجام شده تاکنون در  12 شهرستان، برای کانون بازنشستگان، ساختمان خریداری شد و اشتغال ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: تلاش های فراوانی انجام شد و با وجود اینکه کارگران و بازنشستگان حوزه کارگری از مظلوم ترین افراد هستند؛ اما صدای مظلومیت شان شنیده نشد.

این مسئول بیان داشت: کارگران مدال افتخار را از پیامبر اکرم کسب کردند و انقلاب اسلامی ما هم برای پیروزی مدیون رهبری امام راحل و کارگران ایران بود که شریان حیاتی رژیم گذشته را بستند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

دریابیگی گفت: اتحاد، انسجام، وحدت، صمیمیت و دوستی در سایه ولایت، قرآن و اسلام گره گشای امور است و برای حل مشکلات، کارگران و بارنشستگان باید وحدت و انسجام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور افزود: کارگران و بازنشستگان باید پای کار بوده و در کانون تصمیم گیری و تصمیم سازی قرار بگیرند و با وحدت در راس و صدای مظلومیت حق طلبان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز