خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

تحول در بخش آموزش، جامعه را به سمت تحول رهنمون می کند/ پیگیری ایجاد دو دانشکده در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۰۷

سید عباس موسوی گفت:تحول در بخش آموزش، جامعه را به سمت تحول رهنمون می کند.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی امروز چهارشنبه در مراسم روز استاد و اعزام کاروان حامل کمک های اهدایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناطق سیل زده مازندران افزود: توجه به شادابی و نشاط در جامعه از موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد و  همکاران در این بخش فعال وارد شوند.

وی با اعلام اینکه با حرکت به سمت نشاط و شادابی در جامعه باید همدلی ها را گسترش دهیم، اظهار داشت: فاصله گرفتن از غم و ناراحتی و حرکت به سمت نشاط و همدلی نیاز جامعه برای توسعه است.

موسوی گفت: بهداشت و درمان در دل جامعه است و نوع نگاه افراد شاغل در این حوزه باید تزریق نشاط و سلامت به جامعه باشد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با اشاره به حوزه آموزش و اثرگذاری ان در جامعه افزود: حوزه آموزش تعیین کننده است و اساتید باید نقدپذیر باشند.

موسوی با اعلام اینکه هرگاه آموزش کشوری به سمت تحول برود قطعا کل کشور متحول می شود؛ بیان داشت: کیفیت و تقویت بحث آکادمیک و آموزش دانشگاه ها بسیار مهم است و به همین دلیل توجه به شیوه های نوین آموزشی و توسعه رشته ها با قوت دنبال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پیگیری ایجاد دو دانشکده در مازندران خبر داد و یادآور شد: دانشکده فن آوری نوین و دانشکده مجازی دو دانشکده ای است که در حال پیگیری برای ان هستیم. 

موسوی گفت: تلاش برای اجرای شیوه های نوین، توسعه دانشکده نسل سوم و چهارم و توسعه رشته ها از جمله موارد مهم برای توسعه بخشی در امور  آموزشی است.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان و اعضای هیات علمی برتر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز