خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

رضایتمندی بیماران مهم ترین هدف طرح تحول سلامت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۶۱

رضایتمندی بیماران و کاهش هزینه های درمانی مهم ترین هدف طرح تحول نظام سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: رضایتمندی بیماران و کاهش هزینه های درمانی مهم ترین هدف طرح تحول نظام سلامت است.

دکتر محمد حسین اعرابی در گفتگو با ایلنا در کاشان با بیان اینکه اجرای کامل طرح نیازمند عزم ملی است، افزود: طرح تحول سلامت گامی موثر از سوی دولت در زمینه ایجاد عدالت در جامعه است.

وی، با اشاره به نقش رسانه ها در این راستا تصریح کرد: به تدریج با اجرای طرح تحول نظام سلامت مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان برطرف می‌شود که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مردم نقش مهمی در پیشرفت طرح خواهدداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه اجرای این طرح آثار و برکات زیادی برای مردم در حوزه سلامت به همراه دارد، اظهار امیدواری کرد: با اجرای کامل برنامه نظام سلامت در کشور، طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیماران مشکلی جزء درد و رنج بیماری نداشته باشند.

وی یادآور شد: طرح تحول سلامت از ۱۵ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شده و کاهش میزان پرداختی بیماران بستری به میزان ۱۰ درصد، رایگان شدن زایمان طبیعی، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های تحت پوشش، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان ها، ارتقاء کیفیت هتلینگ، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و همچنین نظارت بر حسن اجرا، بسته های خدمتی این برنامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز