خبرگزاری کار ایران

دبیراجرائی خانه کارگر استان مازندران:

خانه کارگر بهشهر ثبت کشوری شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۱۸

دبیراجرائی خانه کارگر استان مازندران گفت: هم اکنون خانه کارگر بهشهر دفتر است، اما دراصل شعبه می باشد که قبل از قائمشهر نیز در کشور ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی، دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران در مراسم معرفی مسئول امور اعضا خانه کارگر بهشهر، که با حضور اعضا هیئت اجرائی و مسئول دفتر خانه کارگر شرق مازندران برگزار کردید، بر شناسایی افراد نخبه کارگری تاکید کرد و گفت : با شناسایی این افراد نخبه می توانیم در صورت لزوم از کمک آنان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید از نیروهای جوان و نخبه ی کارگری استفاده شود.

دریابیگی بستر سازی برای توسعه را از واجبات بیان کرد و افزود : نقاط ضعف در همه جا است و ما باید با مشورت این ضعف هارا برطرف کنیم.

وی ادامه داد: نیاز به تقویت امور اعضا داریم که این کار با عضوگیری، ارائه هرچه بهتر خدمات و برخورد خوب با ارباب رجوع انجام پذیر است.

دبیراجرائی خانه کارگر استان درخصوص خانه کارگر بهشهر اظهار داشت: هم اکنون خانه کارگر دفتر است، اما دراصل خانه کارگر بهشهر شعبه می باشد، ضمن اینکه قبل از قائمشهر ثبت در کشور نیز شده است.

نصرا... دریابیگی رمز موفقیت را کار و صداقت بیان کرد.

رئیس کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد : خط قرمز ما رهبری و ولایت فقیه است، ما به دنبال عدالت و بدست آوردن حق کارگران و بازنشستگانی هستیم که در حق آنان کم لطفی شده است.

وی افزود: هزینه زندگی و تورم بالا رفته و درآمد نیز کم شده است، عده ای در رفاه هستند و مشکلات را نمی بینند.

این فعال کارگری خود را چشم، گوش، فکر و صدای مظلومیت کارگران دانست و ابراز کرد: در سایه ی آرمان ها و ارزش های اسلامی و انسانی درجهت خدمت به این قشر باید کوشا باشیم. 

لازم به ذکر است در این مراسم مریم نظری بعنوان مسئول امور اعضا خانه کارگر شهرستان بهشهر معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز