خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۰۱

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 40 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بهشهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار"سیدمحمود میرفیضی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع انتظامی شهرستان بهشهر مبنی بر کلاهبرداری مدیر یکی از شرکت های خدماتی از آنان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با تشکیل تیم های اطلاعاتی ، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بهشهر با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهم شدند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: متهم که از مدتی قبل با عنوان مدیر یک شرکت خدماتی اعتماد عمومی را به خود جلب کرده بود، به بهانه دریافت وام های کلان برای افراد در قبال ارائه اسناد ملکی، با دریافت وکالت تام و یا انتقال سند به نام خود از آنان کلاهبرداری می کرد.

وی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی موفق شدند، متهم را که دارای سابقه کلاهبرداری و فرار از زندان نیز بوده ، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: این کلاهبردار حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی از شهروندان در شهرستان های بهشهر، بندر ترکمن، بندر گز، ساری و تهران اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با صدور قرار روانه زندان شد .

سردار میرفیضی در خاتمه با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم و متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز